SnusHanen Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Kanskje dumt stilt,men jeg har iallefall mistet muligheten til å se hva som blir skrevet på guild chatten og party chatten. Har fått med meg at det jeg skriver kommer frem hos andre,men jeg ser det ikke. Det funker på main karakteren men ikke hos alten min. Hva er det som kan være galt? På forhånd takk
Reached Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Du har sikkert køddet for mye med addons. Slett WTF mappen din og se om det har fikset seg.
SnusHanen Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 (endret) hmmm kan sjekke, men er det mulig å bare fucke opp WTF mappa til alten? sletter jeg addonsen å da? Endret 27. november 2006 av SnusHanen
Lampeskjermen Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Har du scroll på chatten? Da stopper chatten opp vis du skroller oppeover og er sånn hvis du ikke skroller helt ned
SnusHanen Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Har du scroll på chatten? Da stopper chatten opp vis du skroller oppeover og er sånn hvis du ikke skroller helt ned 7371792[/snapback] hehe nei er ikke det;) var ikke så populært at jeg spamma raid kanalen når guildet drev i bwl, irriterende når de ser hva jeg skriver,men ikke jeg sjøl
Lampeskjermen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jo er vel det, men prøv og slett WTF mappen da.
Rookie_NO Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Eller du kan høyreklikke på arkfanen. Da vil du få opp en del valg, blandt annet et som heter "Channels" her er det sikkert fjernet en del haker.
knux Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Du må hukke av på channels osv, hvilke channels du skal være med i :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå