Gå til innhold

LvL 39 twink

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå funnet et alternativ som kan erstatte Dazzling Longswor. Hva med dette våpenet her http://www.thottbot.com/?i=3934 ? Hva synes dere? Den eller dazz... er usikker.... har alrede enchantet dazzling longsword medcrusader, men det er ikke noe problem å bytte til dette våpenet... hva mener dere er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på lage meg en ny lock twink i juleferien. lvl 39 som med det utstyret jeg har sett for meg får 2600 hp m/imp og rundt 200 shadow dmg (en del mer om jeg er heldig). Det jeg lurer på om dere har erfaringer å dele med meg. Lurer på følgende talent build. Et poeng til overs og små endringer må gjøres neste patch, men essensen blir den samme.

- Bør jeg bytte siphon life ut med shadowburn?

- Jeg liker imp, selv i PvP, men bør jeg likevel droppe imp. imp?

- Har noen erfaringer med andre builds for WSG/AB?

7384525[/snapback]

Jeg har selv en warlock twink, med ca 190 shadow spell damage og da bare rundt 1500 HP. Har 2100 HP med imp og litt mindre shadow spell damage, men har ingen av de beste enchants yet.

Uansett syntes jeg denne builden er best, med ruin, shadowburn (Godly i PvP, har crittet rundt 900 på dette, det er instant death for en lvl 30-35 mage nesten) og imp corruption.

Her

Og ja, dropp Imp Imp, man bruker som regel Succubus eller Felhuntard i PvP.

Her er profilen min: Meh profile

Grunnen til at jeg har Imp Shadowbolt i stedet for Cataclyms er fordi jeg elsker høye crits etter crits :)

Etter ett shadowbolt critt ticcer Corruption for 115 og mine shadowbolts hitter for 500 med fullt Shadow spell dmg gear :w00t:

7384653[/snapback]

115 ticks på corruption, er det med BG amplifier (+30%)? Profilen din sier +164 shadow dmg, er den ikke helt oppdatert eller skifter du litt på utstyr?

Jeg har litt problemer med PCen, men håper å få ordnet det til i ettermiddag slik at jeg kan starte å levle mot 39. En gratis respec på onsdag passer jo også bra.

Skrevet

Jeg har begynt å farme reputation med AB for å få trinketen, men Alliance vinner aldri AB her på Kazzak, Arriee Peak, Jaednar, Outland (husker ikke alle) er ikke mange 39 twinks her på Kazzak heller... så det er ikke lett å lage pre-made... Jeg må spille evig med runder... 3 runder = 3 marks, nesten så jeg får lyst til å droppe de, men er 1/3 på vei etter mange kjedelige runder :S

Noen som har 39 twinks (alliance) her? da mener jeg med guild og masse pre-made BG's... har litt lyst til å bytte server med warrioren min, slik at det blir litt mer sosialt og morsomt... er så villt mange n00ber der jeg er nå :p

Skrevet
Jeg har begynt å farme reputation med AB for å få trinketen, men Alliance vinner aldri AB her på Kazzak, Arriee Peak, Jaednar, Outland (husker ikke alle) er ikke mange 39 twinks her på Kazzak heller... så det er ikke lett å lage pre-made... Jeg må spille evig med runder... 3 runder = 3 marks, nesten så jeg får lyst til å droppe de, men er 1/3 på vei etter mange kjedelige runder :S

Noen som har 39 twinks (alliance) her? da mener jeg med guild og masse pre-made BG's... har litt lyst til å bytte server med warrioren min, slik at det blir litt mer sosialt og morsomt... er så villt mange n00ber der jeg er nå :p

7423725[/snapback]

Jeg spiller horde på mazrigos. Har full inventory+3sider i posten med ab marks(x3)

Virker som horde dominerer i den groupen også. Har enda ikke tapet en eneste ab.

(taper litt wsg pga jeg er der kun for å farme hk's mens jeg venter på ab kø)

Ellers dominere horde(Husker ikke helt hvilken group vi er i, men er endel 39pvp der)

Skrevet
Succ er fin, spes på ads, men imp kan bety opp mot 1k hp i en kamp og det er mye. Ok, nok om det. Enig i at crit på crit er fin med den builden, men hvor ofte skjer det? Og linken til speccen virker fremdeles ikke.

7385018[/snapback]

Man får vel bare rundt 200 Hp av Imp i lvl 39. Crits skjer ikke utrolig ofte, men ofte nok til at man holder seg glad over instant Shadowbolt killet på lowlvl cloth weareren til neste critt :p

Neida, men skjønner ikke hvilken build som kan være bedre enn denne for PvP?

Linken til speccet funker fint for meg.

7389512[/snapback]

Hei BadBeer, takk for tilbakemelding. Setter pris på det. Jeg forklarte ikke det med imp skikkelig. Det jeg mente var:

Blood pact rank 4: 27 sta. Med talents +30%, altså 35. Firebolt i snitt 51 dmg per bolt uten talents, 66 med. På 20 sekunder gjør imp da 660 skade og du har 350 mer helse, altså over 1k mer enn en succ dersom du bare bruker den til seduce (kan jo bruke til skade og).

En annen relatert ting er Demonic Embrace talents som gir 15% mer stamina. Selv med 134 sta og 239 shadow dmg (et utstyrs forlsag/ønske) jeg har betyr dette 20 sta, altså 200 helse. Velger man sta over damage kan man ha over 3800 helse med imp (stort sett eagle gear) og da begynner det å bli seriøst vanskelig å drepe en.

Når det gjelder hva build som kan være bedre så er det jo det jeg spør om :) Jeg vet ikke enda. Du mener at ruin er best og det takker jeg for. Jeg kommer kanskje til å teste affliction, får se. Poenget med builden er å plante 3 instadots før man kjører life drain til nightfall proccer. Instacast shadowbolts er en vakker ting, selv uten ruin, og det er 4% på hver eneste corruption og drain life tick....

Flere synspunkter? Er Ruin best? Noen andre erfaringer? På forhånd takk :)

Edit: Glemte å spørre: På 39 for en lock er vel hunters og rogues tøffe å slå. Hvordan klarer du deg mot dem BadBeer? Funker seduce teknikken, eller blir det for mye slag mot kroppen til å få avgårde shadowbolts?

Edit2: Nå virket linken. Speccen viser Cataclysm istedenfor Improved Shadowbolt. Selv med lusne 10% crit er vel Improved Shadowbolt bedre i PvP? Ser du har Demonic Embrace. Trodde du kanskje hadde droppet det. Har du noengang fått Shadowbolt crit etter en Shadowbolt crit mens du har AB/WSG amplifier på? Ser for meg pene tall her...

7391331[/snapback]

Har ikke testet affliction, kan godt hende det er bedre enn ruin, men jeg syntes uber damage er morsomt som twinks flest. Har fullt på Improved Shadowbolt, tror jeg trykka litt hurtig på talentsa der. Jepp, etter ett shadowbolt crit med berserker buff har jeg critta rundt 1200, er vel over det vanlige mages, priests og warlocks har fra lvl 30-35 kan jeg huske. Hunters er omtrendt umulige og ta med Destruction build, kan tenke meg at de er veldig mye lettere med affliction. På rogues funker seduce teknikken på alt annet enn undead rogues fordi de har som regel både trinket og WoTF ferdig når de skal ta deg. Før du har rukket å castet fear 2 ganger + seduce er du som regel død. Men de er lette å ta hvis du selv starter. Er vel her lettere å drepe dem hvis man har ekstremt mye HP, da man kan overleve å være stunlocket helt til han er ferdig med alle WoTF og trinket cooldowns for fear og seduce :) Ellers er twinket og gode warriors ett helvette for warlock her. De er immune for fear og seduce pga Berserker Rage så er rather lite å gjøre mot dem, er de twinka har de også for mye liv til at du kan overleve før du dreper dem. Ellers tar vi vel egentlig alle classes som ikke er twinka, men sliter mot twinket: Undead rogues, hunters og warriors.

Overall er det veldig morsomt å spille warlock i denne bracketen syntes jeg. Dog kjipern uten valget om å være fire lock og uten LolCoil :!:

- BadBeer

Skrevet
Jepp, etter ett shadowbolt crit med berserker buff har jeg critta rundt 1200, er vel over det vanlige mages, priests og warlocks har fra lvl 30-35 kan jeg huske.

Stakkars folk :innocent:

Hunters er omtrendt umulige og ta med Destruction build, kan tenke meg at de er veldig mye lettere med affliction.

Ja, det jeg var redd for.

Ellers tar vi vel egentlig alle classes som ikke er twinka, men sliter mot twinket: Undead rogues, hunters og warriors.

Jeg er undead selv, så WotF er ikke noe problem for meg, men ser hva du mener. Når det gjelder warriors er jeg veldig spent på dem. Tenkte kanskje seduce -> fear -> 3*dot -> drain life kunne fungere, men man må isåfall la dem gå melee mot deg til slutt og det er jo litt skremmende. Vi får se.

Overall er det veldig morsomt å spille warlock i denne bracketen syntes jeg. Dog kjipern uten valget om å være fire lock og uten LolCoil  :!:

- BadBeer

7426569[/snapback]

Ja, nesten synd DC er på 42, men man kan ikke ha det for lett heller antar jeg :)

Igjen takk for svar.

- Hel.

Skrevet (endret)

Nå er jeg 37, har sikret twink nesten allt twink utstyr, så jeg har bare talentsene igjen... Kan dere hjelpe meg... som sagt er jeg dualwield, men det er så mye å velge i... må jo ha det meste i fury, men å ha 3 talents i protection hadde jo vært kjekt å ikke miste rage når jeg skifter stance :hmm:

EDIT: Death Wish er jo også et must... kan ha både den og 3 i protection, men da får jeg ikke fullt i flurry... vanskelig dett

Endret av Turbo-Jokke
Skrevet

Hei Turbo-Jokke, her har du et forslag til build. Håper det hjelper.

Hels OP build

Med Tactical Mastery can du skifte stance med 25 rage, som er nok til å disarme eller shield bashe for eksempel. Tactical Mastery er fin å ha og koster kun 3 poeng på toppen av treet.

Arms treet gir deg +5% parry og Iron Will (spesielt fin for orcs), men ellers er poenget med denne en avsindig sterk overpower. Du sier du er dual wield og gitt at du ikke blir dodget oftere enn hvert sjette sekund, så kan du generere over tre ganger så mye overpower damage (mer enn fire ganger så ofte) som ved bruk av en 2H. Forutsetningen er et tregt våpen i main hand og en kjapp kniv i offhand. Mortal Strike har man jo likevel ikke på lvl 39, så dette er absolutt et alternativ. Tilogmed mages vil dodge mot deg med denne builden, og en OP med +50% crit, deep wounds og impale gjør høy skade.

Fury treet gir, ved siden av crit og rage, Piercing Howl. Unbridled wrath er jo spesielt fin når du bruker to våpen (og kniv i OH), og cruelty kommer godt med uansett. Piercing howl er hakket bedre i WSG enn i AB, men fin er den uansett.

Å gå dypt i fury treet er et åpenbart alternativ. Du får da Death Wish og kan velge blant improved intercept, enrage, dual wield specialization og flurry. Jeg sier ikke mitt forslag er bedre, bare at det er et alternativ - lykke til! :)

Skrevet

Her er en post som lister kostnader på items fra AB og WSG:

Meep meep

En kort oppsummering:

Warsong Gulch

Advisor's Ring - Lorekeeper's ring

Level 38, 207 honor and 20 tokens

Scout's Medallion - Sentinel's Medallion

Rune of Perfection - Rune of Duty

Level 20, 174 honor and 30 tokens

Battle Healer's Cloak - Caretaker's Cape

Legionnare's Sword - Protector's Sword

Level 38, 690 honor and 30 tokens

Scouts Blade - Sentinel's Blade

Outrider's Bow - Outrunner's Bow

Advisor's Gnarled Staff - Lorekeeper's Staff

Level 38, 1380 honor and 40 tokens

Arathi Basin

Defiler's Talisman - Talisman of Arathor

Level 38, 380 honor and 30 tokens

Betl and boots

Level 38, 380 honor and 30 tokens

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har 1 lvl 22 shaman som jeg skal twinke i lvl 39 faktisk i lag med kompisene mine :p noen har noe forslag til gear og specc, er ikke så inne på hvilket leather gear som er det beste for meg :p

takker for all hjelp

Skrevet

http://ctprofiles.net/2038292

Du kan se litt på denne. Var min 39 shammytwink, men dette var før dualwield.

Prøvde forgjeves å få tak i den random blå boe miners-ettellerannet-head fra uldaman.

Ellers ville jeg byttet ut beltet og feet med ab-rewards.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...