Gå til innhold

Det nye honor systemet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel jeg fikk 3000 honor på 1 time og 30 min,  så det er slettes ikke så vanskelig.

 

merka det ble updatet i går. updates bre på ondager eller vær dag eller?

7446060[/snapback]

 

Hvilken bg gjorde du da? Og hvor mange kills hadde du? 3000 på den tiden er ikke så gærnt i det hele tatt :D

 

Edit: Sjekket akkurat gårsdagens AV seier med 12 kills. 417 Honor. Med andre ord, raske AV seirer er bare bortkastet tid. Får håpe at det blir den gode gamledagse typen fremover.

Endret av Pingo68
Lenke til kommentar
Jeg mangler 10 av hver...så skal svart krigshest kjøpes:) Da har jeg 3 epic hester:)

7446126[/snapback]

LOL - så bortkastet. Omtrent som å kjøpe styling til sin "nye" Opel Omega. Hadde heller kjøpt meg noe morsomt gear.

 

Men har man Tier 3, er kanskje ikke Epic-PvP settene sååå spennende. (med mindere du er warrior eller healer-klasse seff).

 

Spiller undead Warlock sånn til info. HWL-staffen hadde ikke gjot noe å fått sine svette fingre i.

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
LOL - så bortkastet. Omtrent som å kjøpe styling til sin "nye" Opel Omega. Hadde heller kjøpt meg noe morsomt gear.

 

Men har man Tier 3, er kanskje ikke Epic-PvP settene sååå spennende. (med mindere du er warrior eller healer-klasse seff).

 

Spiller undead Warlock sånn til info. HWL-staffen hadde ikke gjot noe å fått sine svette fingre i.

 

hehe...tenk på at jeg skal ha den hesten hele veien fra lvl 60 nå frem til lvl 70 og beyond da:) Alt av epic-pcp gear byttes fort ut uansett:) Det blir som å style sin nye BMW. Det gjør ikke bilen bedre...bare kulere:)

 

 

Men som jeg har nevnt abdre steder. Ting nr 2 på listen er blåe pvp skuldre...kun pga looks...og rank 14 2H sverd til å starte på grinding til lvl 70....ellers blir alt spart opp til lvl 70 pvp armor:)

Lenke til kommentar

3X30 marks er fort gjort å samle inn til å ha en kul hest:) Selvsagt trenger jeg den ikke som en upgrade, MEN jeg liker å se på den...og nå får jeg se på den svarte hesten i minst 1 år til:) Er ikke det verd det da?

 

husk at marks kommer gratis...mens honor points ikke gjør det:) Dvs man kan bare joine en BG...sitte å surfe og spise middag og bevege seg i ny og ne...= ett stk BG mark (3 om dem andre gjør en god jobb uten deg).

Lenke til kommentar
3X30 marks er fort gjort å samle inn til å ha en kul hest:) Selvsagt trenger jeg den ikke som en upgrade, MEN jeg liker å se på den...og nå får jeg se på den svarte hesten i minst 1 år til:) Er ikke det verd det da?

 

husk at marks kommer gratis...mens honor points ikke gjør det:) Dvs man kan bare joine en BG...sitte å surfe og spise middag og bevege seg i ny og ne...= ett stk BG mark (3 om dem andre gjør en god jobb uten deg).

7447158[/snapback]

 

Da blir du AFK å ut av BG'en med deg ^^

Lenke til kommentar
De honor pointsa du tjener. Viss du bruker dem på f.eks Grand marshal claymore, må du da tjene tilbake de pointsa du brukte på den til å få ny rank? eller er det egen honorpoints for rank og egen for items?

7449154[/snapback]

 

Ranks har ikke noe og si lenger, hvis du bruker opp "blodpengene" så må du ut og høste deg nye sjeler for og få nye ting. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...