Gå til innhold

Nick-haien Fake slår til igjen JANNIS SE HER!

Espen F

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fulgt med her litt.. og funnet ut at vår kjære jannis har fyllt 16.. i den anledning så har jeg reservert Jannis_16 som nick.. og du kan få kjøpe denne profilen for.. la oss se... samme pris som http://www.humor.no ? 500000kr. :grin:

og siden jannis_18 går for 5 mill pluss en pils, så vil jeg endre min pris litt også.. 500 050kr. og da vil du få et stykk helt nytt nick, samt... *trommetromme* 5 liter bensin.. ferdig modda med korrekt oljeprosent.. :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Fake på 2002-11-16 03:14 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller, vi kjøper han en SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stor potte på det vraket av et kjøretøy, slik at det ikke lager en ***** lyd.

The Internet Makes You Stupid

[ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-11-16 01:52 ]

Skrevet

Jannis_18 er også registrert.

Dette er et skikkelig kupp!

Tenke seg å ha et eget nick som blir passet på i nesten 2 år!

Edit: ser at Jannis_16 selges for en halv million. Ettersom Jannis_18 utelukkende er et mer attraktivt nick, så økes prisen til 5.000.000 + 1 pils

[ Denne Melding var redigert av: Jannis_18 på 2002-11-16 02:02 ]

Skrevet

men dette brukernavnet hadde du ikke tenkt på nei

Vil jannis noen gang bli myndig :smile:

ha skal få dette brukernavnet i bytte mot en cabriolet med hard-top ikke noe tøy tak her i gården nei :smile:

jannis-18

Skrevet

og kanskje jannis tenkte på å bruke mellomrom? ikke nå lenger! denne koster 2 mill! for denne er mye penere enn de andre! Mvh Fake (the soon-to-be millionaire) :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-16 14:46, skrev Anders Leipsland:

Du virker litt vel besatt av Jannis Fake... jaja, er sikkert noen som tenner på 15 åringer på moped
:roll:

:lol: :lol:

Kanskje det!

Skrevet

neiida.. er ikke besatt.. av han hvertfall.. men jeg er litt blakk frem til jul(i) og fant derfor ut at domenehai på nettet var brukt opp.. derfor tenkte jeg.. hmm.. er det andre steder jeg kan bruke samme taktikk? :grin:

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-16 14:46, skrev Anders Leipsland:

Du virker litt vel besatt av Jannis Fake... jaja, er sikkert noen som tenner på 15 åringer på moped
:roll:

:lol::rofl:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...