Gå til innhold

Leter etter sosialt norsk guild

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant ingen poster som omfatter dette så tenkte jeg skulle lage denne.

jeg ser etter et stort sosialt norsk guild (alliance) på hvilken som helst server, jeg er en 34 warrior atm i progress (har 33 hunter og 42 lock også men vet ikke om jeg vil transfere de, siden dette koster litt og jeg har sluttet og spille de) om dere har planer om å raide eller har begynt og raide er ikke så nøye det som er viktig er at dere er et stort og sosialt guild, gjerne legg en link til søknads side.

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://acepwn.20.forumer.com/

Apply her:)

Vi er et internasjonalt guild, selv om de fleste er norske. Det er stort sett rerollere i guildet, dvs at vi har vært level 60 før og vi har raid erfaring.

Vi er opptatt av å ha det gøy, ikke bare nonlife-hardcore-gaming, men lilla er viktig også :D

Gjennomsnitt level i guildet ligger på 40-50 ATM. Vi har en bra struktur i guildet, regler og ambisjoner. Du er velkommen å joine på level 1 hvis det skal være din main, men du kan ikke bli promotet til "Loyal" før etterhvert:)

Guildet heter Ace og er på Agamaggan (PvP)

Skrevet

kom til dragonblight:)

Vi har ett skandinavisk guild med nesten 300 medlemmer..

Snakker norsk i guildchat og er veldig mange rundt din lvl. er turer til SM/DM ZF / Mara omtrent hver dag! samt guilde nå starter med ZG.. Whisper meg for guildnavn og invite :)

Skrevet

vet det er en horde guild på Vashj som heter blomster barna, de har bare skandinaviske

medlemmer. vet ikke pve progress da jeg er allianse på vashj, og cba å sjekke forum etc, men har intrykk av at de er en koselig guild

offtopic: VAEL ned i dag:D første gangen vi prøver oss på han, gikk ned andre forsøk :love:

Skrevet

Unge Heimevernet på Frostmane!! =D

Bare norske der, tror det er en svenske eller noe.

Og når du blir lvl 50 blir du med i Heimevernet, der er det 50+

Er raid i begge guildene

Skrevet

gjerne skriv litt om størrelsen på guildet også :thumbup:

hvis vi lager oppsett som dette

Realm:

Antall members:

Sånn cirka gjennomsnittlig påloggede:

Type guild (pvp, pve, rp etc.):

Guild channel språk:

takk for eventuelle svar.

Skrevet (endret)

Kan bare nevne Norse alliance på Stormreaver. Det største og beste guildet på hele WoW ;) Alle er norske. (2-3 svansker, men nesten norske ;)) Alle snakker norsk og vi har det veldig sosialt og fint :)

Først er det norse alliance til rundt lv 50. Bare ding guild. Så kommer Norse elites i lv 60 der hvor vi raider. Vi har MC, Ony, Aq20, ZG, BWL på farm og holder på i AQ40. Klart oss til 3 eller 4 boss. Men har netopp begynt.

Besøk Norses Hjemmeside for mere informasjon :)

Realm: Stormreaver

Antall members: Mange. Vi får altid nok til raids.

Sånn cirka gjennomsnittlig påloggede: Vell. vet ikke. ca 20-30. 50-60 når vi raider.

Type guild (pvp, pve, rp etc.): PvE, men vi liker også å ganke ;)

Guild channel språk: Norsk

Endret av Salamence

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...