Gå til innhold

3.15A sikring som er 30mm, vanskeli å finne?


Anbefalte innlegg

Klarte nettop å sprenge den andre sikringen i forsterkeren min..

 

Har sprengt venstre sikring fra før av, og da måtte jeg sette inn en på 1.5A for det var den eneste jeg fant på skolen som var på 30mm..

 

Nå må jeg vel ha 1.5A sikring på høyre utgang og, og da får jeg jo ikke spilt noe høyt..

 

så, er det vanskelig å få tak i sikringer på 30mm som er såppas stor?

 

På skolen har de masse sikringer på 3.15A, men de er bare på 20mm.

 

kan det gå bra og kansje lodde på en en liten ledning til den? eller noen andre løsninger på å få en slik sikring til å bli 1cm lengre slik at den passer i sokkelen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det blir jo litt tungvint og lodde på en ledning for hver gang, så jeg ville kanskje satt inn en ny holder som passer f.eks 20mm.

du får jo slike som du monterer i et hull, kanskje lagd 2 hull bak på forsterkeren, også sette inn en slik holder, også lodde på ledninger på den orginale sikringsholderen bort til de nye. ;)

 

eller bare kjøpe fra ELFA: http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt...o&dok=11722.htm

:dribble:

Endret av just-_-me
Lenke til kommentar
det blir jo litt tungvint og lodde på en ledning for hver gang, så jeg ville kanskje satt inn en ny holder som passer f.eks 20mm.

du får jo slike som du monterer i et hull, kanskje lagd 2 hull bak på forsterkeren, også sette inn en slik holder, også lodde på ledninger på den orginale sikringsholderen bort til de nye. ;)

 

eller bare kjøpe fra ELFA: http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt...o&dok=11722.htm

:dribble:

7364736[/snapback]

 

Tja, men så mye stress å ta med forsterkeren på skolen å styre, lettere å bare fikse på en sikring..

 

Glass-sikringer finnes normalt i 5x20mm eller 6,3x32mm.

Sikker på at det ikke er 32mm du skal ha?

7364756[/snapback]

 

Kan godt hende det er 32, står ikke på den hvor lang den er, men de er lengre enn 20mm, og læreren min sa det var 30 elns..

 

Vet om elfa.se, er der så å si hvær dag, men mye står å bare bestille 2 sikringer når jeg kan fikse det, og trenger lyd ganske fort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...