mihkku Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Cosmic Gate sine dansere, vi har noe for jentene også
Lakus Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ett par av vennene mine skal på Hold Det Ryddig, er ikke sikker selv.
DJ_Dark Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Ser ut som de VIP-billettene Faris og jeg skulle få går i dass! Så sant ikke Eventmakers gir meg en fin gave i morgen!
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Om 24 timer står jeg og danser som faen! VIP er jeg og!
E-wok Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Misunner dere så jævlig Men next year... Oh, da blir det andre boller *Glede seg*
E-wok Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Nå...? Hvordan var det? Fortell! Jeg vil ha historier! UPLOAD THEM PICS! Me the dobbelpostz0r
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Jeg er totalt DØD i beina. Hang for det meste på Under The Sun arena, pga musikk og artistene. Alex MORPH vs Woody van Eyden (?) leverte som faen Cosmic Gate leverte som faen DJ Scot Project var kongen Jeg danser hele tiden under Scot! Dessverre gikk batteriet på mobben halvveis i Cosmic Gate, så heller få bilder derfra og ut (JA! Jeg glemte å lade den!!) Jeg fikk i alle fall hilst på Scot, fikk autograf og et bilde av meg og han. (Kompis tok). To av de sykeste av Scot Pulverturm 2.0 (DJ Scot Project remix) Braveheart (DJ Scot Project remix) Den siste tok jeg totalt av på.
Qlimax Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Jeg hadde det også dødsfett, og er død i beina! Det kjipeste er vel at jeg aldri fikk sett scot project.. jeg fant faen meg aldri den areaen.. Så det endte opp med at jeg svingte kroppen til alle de som spilte på tidy istedenfor=) gjør egentlig ingenting, for det var sykt kult!!
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Under The Sun stagen og den andre var i samfunnssalen, 50 meter bortenfor hovedinngangen!
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 (endret) Bildegallerier anyone? 8518841[/snapback] Kompis av meg legger opp snart! Kan vel ta med noen tatt med mobilen! Tidy scenen Fortsatt Tidy scenen! Alex M.O.R.P.H. vs Woody van Eyden @ UTS stage! Alex M.O.R.P.H. vs Woody van Eyden Havin' ze fun! Endret 2. mai 2007 av DJ_Dark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå