Gå til innhold

Skal eller skal ikke


Anbefalte innlegg

Jeg kommer nok til å kjøpe meg en xbox 360, ganske usikker ennå. :hmm:

 

Bør jeg kjøpe meg Core eller premium? Ingen problem med spenn. Men er det nødvendig med den dyreste liksom?

 

Har lest at det er mange som har hatt problemer med consolen sin at de må sende den inn også.. Noe om 3 røde lys.. Hva for no? :dontgetit: Noe info om det hadde vært fint..

 

Lest mye om at spill har lett for å henge seg også :hrm:

Hadde ikke tenkt å kjøpe xbox før Halo 3 kommer, men har sett så jævlig mange videoer om Gears of Wars nå at jeg må nesten kjøpe meg xbox med engang :love:

Men det virker som det er mye tull med den konsollen :thumbdown:

 

Er det en sikker spiller, eller er det bare folk som er uheldige?

 

Lyst å kjøpe meg den men er så usiker ennå..

Endret av Devilish_Bastard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Mange" har problemer ja, og de sier ifra, oftest endel høyere enn nødvendig. Resten hører du lite fra fordi de sitter å spiller :p

 

Premium, som sagt før. Det du får med gjør det mye billigere, og lettere, enn core.

 

3 røde lys er bare xboxens signal for at noe er galt og at den bør sendes inn, har aldri opplevd det selv men har sett det blitt postet.

Lenke til kommentar

Slenger meg på minibølgen jeg og. Jeg opplever at det er mange gode spill på markedet og enda flere som etterhvert kommer. Altså mye for pengene, som du selv henvender til angående GeOW.

Dette med "the three red lights of DEATH" vil si at Xboxen er død... men det er ekstremtilfeller vi snakker om her altså, dessuten får du seff en ny konsoll om det skulle skje deg (om du ikke er funnet skyldig på mordet :ermm: ). Faren for dette er noe som generelt vil følge med ny teknologi. Så da vil jeg si at valget står mellom å "hive seg uti det", ha det gøy; eller å stenge seg ute...

Mener at det ikke er noen grunn til å holde seg unna ettersom du viser såpass interesse i konsollen.

Go for it :thumbup:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Enig, kaster meg på bølgen. Jeg vil gå så langt og si at jeg har ikke hatt det så morsomt med en konsoll siden N64 dagene. Live i seg selv er jo next gen produkt, å kunne spille mot andre mennesker verden rundt er utrolig gøy.

 

Gå for premium, skal du spille over nett så trenger du uansett en harddisk. Da er det dumt og sitte der med Core å må punge ut 800kr etterpå på harddisk.. Da du kunne ha fått mer til samme pris som premium.

 

Jeg har opplevd mine frys på boksen, men tror feilen min er hardisken, skal kjølpe meg minne kort og formatere den fikk jeg beskjed om.. Så da skal det funke. Uansett, no biggi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...