Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Navnet mitt betyr "fri mann". Teller jeg som jente eller gutt da?

9005928[/snapback]

*kremt* Der tar du faktisk feil. Må jeg minne deg på at du forandret fakta i sted?

Dessuten er du også uenig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*kremt* Der tar du faktisk feil. Må jeg minne deg på at du forandret fakta i sted?

Dessuten er du også uenig.

9005941[/snapback]

Det var du som sa at jeg kunne forandre fakta. Dessuten er jeg ikke uenig. Jeg har rett, og du tar feil i alt, også når du påstår at jeg er uenig. :)

Skrevet (endret)
Kibs tar feil, men er jente, derfor har hun rett.

Logikk i sin simpelhet.

9005949[/snapback]

Takk, vennen. :love:

Unnskyld.. dobbeltpost. :blush:

Endret av Kibs
Gjest Yoshi
Skrevet
Hva har du problemer med?  :dontgetit:

9005903[/snapback]

Litt forskjellige fysiske og psysike problemer, en liten besatthet av deg, og litt annet som sikkert bare en psykolog kan finne ut av.

Er eg rar? :hmm:

9005913[/snapback]

Buksa di blir trangere og hele deg blir litt varmere når du ser bilder av Kibs? Det er et helt vanlig, veldig smittsomt virus som heter hom...

Nei, det feiler deg ingenting. :wee:

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Slik er det: Jenter har alltid rett, og spesielt om du og jenta er litt nær eller nærere :)

Gjest Yoshi
Skrevet
Nei, det feiler deg ingenting. :wee:

9005955[/snapback]

You see, there's where you're wrong. :)

9005964[/snapback]

Om du vet at det feiler deg noe, men ikke klarer å legge ord på hva, så vet jeg ikke helt om du bare er trøtt eller ikke. :p

Skrevet
Om du vet at det feiler deg noe, men ikke klarer å legge ord på hva, så vet jeg ikke helt om du bare er trøtt eller ikke. :p

9005969[/snapback]

Han er alltid sånn. :ermm:

Skrevet (endret)

9005969[/snapback]

Det feiler meg mye, men alt kan man jo ikkje vite heller. :p Men ville ikkje blitt overrasket av en eller annen psykisk diagnose. :ermm:

EDIT: Men dette er jo SO, hvor alle går på piller. :fun:

Endret av Pusur1993
Gjest Yoshi
Skrevet

9005969[/snapback]

Det feiler meg mye, men alt kan man jo ikkje vite heller. :p Men ville ikkje blitt overrasket av en eller annen psykisk diagnose. :ermm:

9005975[/snapback]

Neinei.. Jeg har allerede gitt meg selv noen psykiske diagnoser, siden jeg har dobbel personlighet. :p Den ene har veldig høy selvinnsikt, den andre er bare dum og jeg hater den.

Skrevet
Jeg orker ikke å sove til halv 6 ;)

9005993[/snapback]

Trenger du da ikke. Gjør som meg.. legg deg klokka 4, og stå opp klokka 9. :wee:

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet
Trenger du da ikke. Gjør som meg.. legg deg klokka 4, og stå opp klokka 9. :wee:

9005998[/snapback]

Beste ever! har faktisk vurdert å bare være oppe så jævlig lenge jeg greier, det vil si langt utover dagen, også legge meg i ellevetida på kvelden dagen etter :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...