Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Won't you love somebody to love, you'd better find somebody to love"

Faen så bra! :D

Isvann, konuge musikk og WoW, jeg har søndagen klar, fuck skole og markedsføringsdrit

7767571[/snapback]

Så du også gamer wow?...dæven, hvem er det på dette forumet som ikke spiller det spillet?...huff altså

jeg er ikke gått tom for smash og coca cola Zero enda

Skrevet

Vanskelig å la være / vanskelig å gi det opp.

Klarte én måned uten, så var det på'n igjen. Har ikke så mye å si, får i det minste nattesøvnen min etter at pappa kobla tidsuret til routeren så nettet forsvinner halv midnatt søndag til torsdag.

I all hovedsak fordi mine to søstre ligger og chatter hele natta og holder de våkne, men også fordi jeg trengte å få tilbake nattesøvnen min så jeg var litt mer opplagt om morran (as if, jeg ligger nå og leser natta lang i stedet. Blir ikke mindre trett av at de fratar meg WoW, nytta ikke å ta strømmen heller, stearinlys fungerer fett, selv om øya blir sånn delvis mer slitne.

Skrevet

Makan.

Jeg så ikke deg :O

Ikke at jeg så etter noen heller, jeg prøvde å finne skolene jeg var interessert i og fikk veldig mye annet jeg ikke var interessert i med på kjøpet :p

Skrevet
Makan.

Jeg så ikke deg :O

Ikke at jeg så etter noen heller, jeg prøvde å finne skolene jeg var interessert i og fikk veldig mye annet jeg ikke var interessert i med på kjøpet :p

7767755[/snapback]

Sånne messer er bare forvirrende. Jeg fikk mye bra stæsj da, morsomme tusjer og slikt.

Skrevet

Jeg fikk en blinkedings fra Hibo og en kalender fordi jeg var interessert i foto, samt en haug med mintdrops og twist og sånn.

Samt en sånn sak for radio nrg, men den kasta jeg fordi jeg ikke liker kanalen :p

Jeg var gladest for posen jeg fikk av ei dame som sto der.

Slapp jeg å bære på alt stæsjet. Ble etterhvert slitsomt og tungt.

Skrevet
Jeg skulle hjem i dag morres fra fest, så fant jeg ikke sokkene mine. Så jeg bare tok noen jeg fant i et skap i huset..  :dontgetit:

7768089[/snapback]

Haha, nå lo jeg litt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...