Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dine siste ord til din partner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fem minutter igjen av livet, jeg tror jeg ville blitt sinnsyk og blitt plassert under et enormt psykisk press ved tanken på at jeg skal bort om ikke mange sekundene og i tillegg har jeg ikke peiling på hva som skjer etter døden. Så det tror jeg kunne blitt jævlig for folk å være rundt meg under et sånt press. Kanskje jeg ville blitt voldelig. Man vet aldri hva som kunne skjedd i en slik situasjon. Kanskje kroppen har et forsvar mot slikt stress også. Besvimelse? Tsja. Anyways, tviler på at vi får oppleve en "Deep impact" -situasjon, men men.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Jeg tenker ikke så mye på hva jeg skal gjøre før jeg dør. Døden er trist og kan være veldig deprimerende. :no:

Men om jeg fikk beskjed om at jeg hadde 5min igjen å leve, ville jeg antagelig forsikra meg om at alle jeg var glad i / elsket visste det. Ville sagt alt jeg ikke hadde tørt å si før og bare prøvd å vært mest mulig med dem jeg er glad i..

 

Egentlig vanskelig å si hva man ville gjort, siden man sikkert vil få litt panikk om man får en slik beskjed. :dontgetit: men men..

Lenke til kommentar

Jeg har alltid fryktet døden, og hvis jeg hadde 5 minutter igjen å leve, da tror jeg at jeg hadde blitt rimelig paralysert. Jeg mener, jeg aner ikke hva som kommer etter døden, og når jeg da har 5 minutter på meg vil jeg anta jeg blir veldig stressa. Men, om jeg hadde klart å si noe, ville jo alt kommet an på hvor lenge jeg eventuelt hadde vært sammen med partneren. Blir litt feil å si "Gud som jeg elsker deg"m, når man bare hadde kjent hverandre f.eks noen uker. Hadde det vært mer seriøst ville jeg nok sagt at jeg elsket henne, at hun hadde gjort mitt liv verdt og leve og at hun ikke måtte ha noen problemer med å finne en annen senere i livet. Og deretter ville jeg kysset henne, holdt rundt henne og grått. Noe sånt no :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...