Zethyr Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Micro betyr altså at du styrer alle enhetane i ein kamp? Altså bruke diverse magi, styre kven som skal angripe kven og den slags? 7797348[/snapback] Jupp.. Micro = micromanagement = holde styr på troppene og basen på mikronivå.
nabbskall Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) man rusher med bmene først selvfølgelig, og vi har vunnet over mange gode spillere med strategien, vi har 24-3 at stats med det og selvfølgelig dreper man orc først da de kan lage bats.. og hvis noen blir rusha kommer UDen med gargs og hjelper til 7765965[/snapback] BM er lett å countre. Human har MK som stunner og gjør det ekkelt for deg. NE har KotG som kjører entangling roots og/eller DH som manaburner bort manaen din. Nytter ikke å si at de var gode, for alt vi vet så kunne de ha vært store newbies. Kommer du og påstår at de er gode fordi de har høy level skal jeg personlige komme og le kraftig forran trynet ditt. Den "imba" taktikken din har ikke en sjanse mot gode spillere, de vil overleve rushen deres uten noen betydelige tap og samtidig scoute. For deretter å bygge opp en god counter for mass gargs, hvis de ikke eventuelt har en stor nok hær fra før av til å gjøre stor skade på UD sin base. Siden dere har sendt det meste til UD så har ikke dere noe mer enn to lowlevel BMs, og UD har ikke rukket å fått opp en god hær på den tiden. Counterangrepet fra det andre laget vil virkelig sette dere tilbake, og mens dere strever med å overleve så vil det andre laget pumpe ut units. Red: Fjernet noen unødvendige sitater. 7785890[/snapback] og hva er nå accounten din på bnet siden du låter så jæææævlig "profesjonell" ? jeg har spilt 1,5k spill +++... uansett, det funker, og har jeg sagt at de med høy level er profesjonelle? -nei, det har jeg ikke.. så slutt å skriv dritt her når du ikke vet hva du prater om. Takk:) og ja, etter en stund masser ud enten ghouls, eller 1 av orcsene bygger taurs... er ikke helt uten grunn at vi har ca 32-5 nå da... Endret 26. januar 2007 av Storleer
nabbskall Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) trådstarter, kanskje dette hadde vært noe å ta en titt på? edit: skriveleif Endret 26. januar 2007 av Storleer
Zeph Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Tusen takk for linken Storleer, mykje av problemet med å være heilt fersk er at du ikkje kjenner til sånne detaljar i spelet. Du kjøper ein enhet og satsar på at den kan slå motstandaren. For dei litt meir vidarekomne kan studering av detaljar være avgjerande. Har lært mykje allereie, spesielt denne likte eg veldig godt. 2. Du bør alltids gjøre nåt av følgende: forsvare, angripe, eller bygge... Jo fler du klarer samtidig jo bedre... En måte å produsere enheter på mens man er i kamp er å ha produksjons-bygningene dine i en hotkey, f.eks. ctrl+3, da mens man er i kamp og har to ancient of wars under "3", så trykker man 3 og trykker på f.eks. archere eller hunts, for så å fortsette å kjempe, da unngår man å plutselig ende opp med 2000 gull i banken... Eg slit med å supplere hæren min i ein hektisk kamp, på denne måten kan du ha fokus på kampen samtidig som du kjøper nye. Problemet er at eg ikkje fekk sansen for WC3 tidlegare når diskusjonane gjekk heftig. Endret 27. januar 2007 av Zeph
.tomf Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) og hva er nå accounten din på bnet siden du låter så jæææævlig "profesjonell" ? Alle mine accounter har blitt slettet som følge av at jeg ikke har vært online på lenge. WoW og andre spill har tatt over. jeg har spilt 1,5k spill +++... Hva så? Jeg har spilt mye fotball, men jeg er ingen god fotballspiller. uansett, det funker, og har jeg sagt at de med høy level er profesjonelle? -nei, det har jeg ikke.. Kan du vennligst si hvor jeg har sagt det? Jeg sa hvis du kommer og sier det, så skulle jeg le kraftig forran trynet ditt. Mange blir imponert over level og tror automatisk at motstanderen er god, jeg ville bare slippe og ta den krangelen senere. så slutt å skriv dritt her når du ikke vet hva du prater om. Takk:) Jeg vet nøyaktig hva jeg prater om. Vennligst slutt å komme med usakligheter. Takk. og ja, etter en stund masser ud enten ghouls, eller 1 av orcsene bygger taurs... Da har vel andre teamet lagd masse tier2 og tier3 units. Evt. knust dere allerede. Innse det; dere har hatt veldig mye flaks eller spilt mot nybegynnere. Taktikken deres har alt for mange smutthull. Endret 27. januar 2007 av TomFu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå