Brian Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 ok, har prøvd det nå og førsteinntrykket var veldig bra, virket veldig realistisk. Du kan faktisk stille inn setehøyde og bruke vindusviskere med mer, noe som er jævlig fancy. Men kan bilene bli ødelagt i dette spillet eller? fikk ikke til å mose bilen jeg. Og hvordan er det med drifting? går det an å drifte med disse bilene og eller? Vurdere å kjøpe dette nå, og kansje det blir et G25 i tillegg også hvis pengene strekker til.
Scortech Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Ja bilene kan bli skadet og bli synlig skadet..Du har sikkert ikke enabled skade funksjonen..Jeg har punkert det ene forhjulet mitt og mistet støtfangeren min foran.hehe.angående drifting..dette er et rallysim spill..og ikke n4s spill
Brian Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Ja bilene kan bli skadet og bli synlig skadet..Du har sikkert ikke enabled skade funksjonen..Jeg har punkert det ene forhjulet mitt og mistet støtfangeren min foran.hehe.angående drifting..dette er et rallysim spill..og ikke n4s spill 7461895[/snapback] ok, hvor enabler jeg skadetingen da? og hvordan er spillet online? sikkert mer arti å spille online går jeg utifra?
Scotty Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Ja bilene kan bli skadet og bli synlig skadet..Du har sikkert ikke enabled skade funksjonen..Jeg har punkert det ene forhjulet mitt og mistet støtfangeren min foran.hehe.angående drifting..dette er et rallysim spill..og ikke n4s spill 7461895[/snapback] ok, hvor enabler jeg skadetingen da? og hvordan er spillet online? sikkert mer arti å spille online går jeg utifra? 7461974[/snapback] Skru på damage gjør du gjerne i options -> Game settings, eller trykker på F5 når du er ute på banen. Spillet er kjempe morsomt online, du blir f.eks med i et racing team(klan) og blir kjent med nye folk. Å kjøre race online er fun! .. men ikke så fun når noen dytter deg ut av banen i første sving Endret 9. desember 2006 av _Scotty_
Brian Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 ok, likte dette spillet egentlig, tror jeg kommer til å kjøpe det. takk for hjelpen.
Scortech Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hvordan spillet er online kan jeg ikke uttale meg om:-( spillet mitt virker ikke online...Jeg får hele tiden meldingen " No response to steam Authentication, Connection lost" .. :-( Tror jeg er den eneste som får denne meldingen... Skulle ikke sagt noe om jeg fikk denne meldingen med et pirate utgave av spillet men jeg har kjøpt spillet gjennom steam...
tommen_h Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) jeg får General error når jeg prøver å koble meg til... men eg har jo slemmegutt-versjonen da Jeg syns race var mye mer underholdende enn GTR2 var liksom mye gøyere å kjøre bilen legge den skikkelig brei gjennom svingene lfs style Endret 9. desember 2006 av tommen_h
Brian Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 jeg får General error når jeg prøver å koble meg til... men eg har jo slemmegutt-versjonen da Jeg syns race var mye mer underholdende enn GTR2 var liksom mye gøyere å kjøre bilen legge den skikkelig brei gjennom svingene lfs style 7462497[/snapback] hvordan får du til det da? spinner bare rundt jeg. men har ikke prøvd det med ratt enda da, bruker tastaturet akurat nå, kansje det er problemet.
Scortech Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg synes at spillopplevelsen med ratt er utrolig morsom, spiller man bilsim som dette så bør du helst ha ratt for den rette opplevelsen.. Jeg selv bruker Logitech Wingman Formula Force GP.. Men jeg sikler etter G25
tommen_h Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Brian, jeg bruker rumblepad (lik kontroller som ps2 har) av og til funker det fint med brekket, og andre ganger girer du bare ned og gir skikkelig på igjennom en sving. Ps. du må selfølgelig slå av abs og traction-controll og sånt
Pellick Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 (endret) hehe.angående drifting..dette er et rallysim spill..og ikke n4s spill 7461895[/snapback] RACE er nå vel ikke rallyspill heller... . Touringbiler er designet for maks grep, og egner seg dermed heller dårlig til drifting. Du kan til nød få til en og annen breisladd med våtdekk og veldig bløt fjæring, men vær forberedt på at når det først slipper så åker det som regel rett til skogs. Slipper vanvittig brått (hvertfall min erfaring med å prøve å drifte E30 M3-en) Dog kan det jo hende det er lettere med joypad, siden du kan motstyre mye raskere enn du klarer med et ratt. Uansett, sats heller på tett og svett racing, som er hovedformålet med spillet. Drifte gjør jeg fortsatt i LFS Endret 9. desember 2006 av Pellick
Brian Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) fikk til å drifte litt med BMW E46 i sted. Hadde full pinne i andre gir, som jeg hadde endra litt på utvekslinga på, slik at jeg fikk en fin flyt igjennom svingen. Gikk så klart rundt akkurat ved utgangen av svingen, var sååååååå nær ved å klare det. Endret 9. desember 2006 av Brian_N
Pellick Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Hehe! Blir sikkert noen som bruker dette spillet til drifting også etterhvert. Det finnes jo til og med folk som klarer å drifte i GT4(!) så man vet jo aldri
Brian Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hehe! Blir sikkert noen som bruker dette spillet til drifting også etterhvert. Det finnes jo til og med folk som klarer å drifte i GT4(!) så man vet jo aldri 7463702[/snapback] jepp, kommer sikkert en fra tyskland eller noe med stålkontroll på fjær- og understell instillinger. Kan hende det går an, i og med at du kan modifisere ganske mye på fjærer, dekk osv.
Pellick Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Men det finnes vel bare 4 RWD-biler i spillet (bimmerne og en Alfa) så man har riktignok ikke alt mulig å velge mellom hvis man skal sladde...hehe.
Brian Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Men det finnes vel bare 4 RWD-biler i spillet (bimmerne og en Alfa) så man har riktignok ikke alt mulig å velge mellom hvis man skal sladde...hehe. 7463964[/snapback] har ingenting å si for meg, kunne like gjerne vært en rusten lada bare jeg hadde fått drifta skiten ut av den. Punkterte forresten 3 hjul isted da jeg spøla noe så inni granskauen. Måtte teste om jeg klarte å spinne hele veien opp en bakke i andregiret.
Scortech Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 RACE er nå vel ikke rallyspill heller... Åh hva er "din" oppfatning av race da?? få høre
Pellick Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 RACE er nå vel ikke rallyspill heller... Åh hva er "din" oppfatning av race da?? få høre 7464651[/snapback] WTCC (touring) og Rally er to forskjellige motorsporter. -WTCC (touring) foregår på lukkede baner og utelukkende på asfalt. Det er mange biler på banen samtidig og det gjelder å komme først i mål. RACE er et WTCC-spill. -Rally foregår på fartsettapper på alle slags underlag. Bilene kjører etter tur og det gjelder å bruke kortest tid på etappen fra start til slutt. WRC, Colin mcRae Rally og Richard Burns Rally er rallyspill. En annen gren er RallyCROSS, som riktignok skjer på lukket bane og "førstemann til mål" men hovedsaklig på løst underlag. Spillet heter jo da også "RACE - the WTCC game" og ikke "RACE - the Rally game". Min "oppfatning" deles nok av samtlige motorsportforbund i verden
Anbefalte innlegg