Gå til innhold

IXUS 65 VS Olympus FE-190


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ixus 65 til 1995,- betyr at de har tynet prisen maksimalt, og tjener neppe mange kronene. Kunder lokkes til butikken og selgeren prøver å prakke på deg noe med bedre profitt. Irriterende, men logisk.

7355943[/snapback]

 

At de prøver å få meg over på det andre er nå forsåvidt "greit nok"! men de kan ikke stå der og si at det er et betydelig bedre kamera!

Har skrevet klagemail til Lefdal, så jeg er spent på hva de sier.. Driter vel i hele greien tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Typisk Elkjøp/Lefdal strategi.

 

*Reklamer med et populært kamera som er så billig at de faktisk taper penger for hvert kamera de selger.

*Send ut et minimalt eksemplar til hver butikk, evt. forby butikken å selge mer enn x antall eksemplarer før de påstår at det er utsolgt

*Prøv å få kunden over på et annet kamera som er "dyrere" (kun fordi de ikke har presset prisen på det) og derfor "bedre", men som de gir deg til samme pris for å være "snille".

*Har de gått tom, så bruker de samme kamera som "annonsegaranti". Annonsegarantien sier at du får et like bra eller bedre kamera til samme pris, så da får du et "dyrere" kamera, fordi den jevne bruker tror det er bedre.

 

Det er denne praksisen som gjør at folk tror Elkjøp er så billige. Men man blir dessverre bare lurt.

 

Mange her på forumet, jeg, mine venner og kollegaer har opplevd det samme. Man blir ikke utsolgt for en annonsevare 2 minutter etter at man åpner første dag i kampanjeperioden, og man faktisk står blant de aller aller første i køen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...