ecwraven Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Heisann. Spiller Day of Deafeat Source på datan min. Problemet er at det hakker så mye. Flyter dårlig liksom. Jeg har en P4 3,0ghz, 1500Mb RAM, og ett Geforce 6200 med 128 MB ram. Linja jeg har er ca 650 kbps. Rundt der iallefall. Dette er jo temlig lang over til og med de anbefalte systemkrava til dette spillet. Har prøvd å sette ned oppløsningen på spillet og sette på dårligere grafikk settings også, men det hjelper ikke. Det hakker like mye. Spiller Counter-Strike Source også og det går jo helt perfekt det. Er det noe feil jeg gjør?? Har jeg for dårlig PC eller for sein internett linje eller hva i all verden er det?? Har innstallert alt på datan på nytt, og den fungerer veldig bra og raskt på andre spill. Men den nekter å spille på lag når det kommer til Day of Defeat. Noen som har noe peiling på dette her. Vil så gjerne spille DoD, men får ikke noe glede av spillet når det hakker litt. Håper på svar. Takk til alle som leser dette
the_zombie Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 (endret) Hvis det hakker er det ihvertfall ikke internettlinja. Grafikk-kortet ditt kan kanskje være et problem. Tror Dod er litt mer grafikkintensivt enn Css Uansett ville det jo hjulpet å sette ned grafikken, så er litt usikker Endret 24. november 2006 av the_zombie
solaN - Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 det lagger ikke fordi du har feil sjermdriver da? jeg har det problemet på css, at det lagger på store baner, fordi jeg har en annen sjermdriver enn det som er nødvendig ække helt sikker der du GOD JUL!
the_zombie Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 det lagger ikke fordi du har feil sjermdriver da? jeg har det problemet på css, at det lagger på store baner, fordi jeg har en annen sjermdriver enn det som er nødvendig ække helt sikker der du GOD JUL! 7570041[/snapback] Litt unødvendig å bumpe en så gammel tråd? Men likevel: Han har sagt at han har installert alt på dataen på nyttt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå