Gå til innhold

Er det en spesialisert sigarettbutikk i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en spesialisert sigarettbutikk i Trondheim? En sånn som selger merker som Gitanes osv. I så fall, hvor? Gateadresse er hjertelig velkommen. Er jo dyrt å importere til Norge. På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dessverre mindre kjent i Trondheims bygater. Kommer du derimot til toten, til den vesle bygda Raufoss (1 mil fra Gjøvik), finner du en bra MIX-kiosk. Der har de veldig godt utvalg av tobakksvarer. Jeg jobber der :p

Timelønna suger..

Skrevet

Veit det er en tobakksbutikk i det nye bygget på gamle branntomta, omtrent rett vedsidenav Frakken, om de selger sære sigaretter der er uvisst. Også vet jeg de selger mye rart i kiosken ved egons i krysset prinsensgate/kongensgate. Trondheim er ikke supert på spesialprodukter, hør med en kompis i oslo...

Skrevet

Byens mest kjente sigarettforretning lå i bygget som brannt ned i nordre under bybrannen for noen år siden. Nå er branntomta gjenreist, men vet ikke om sigarforretningen har gjenoppstått igjen, men tror det. Du finner den garantert i det nye bygget!

Skrevet

Den heter Tobakk Sørensen. Hvis du går fra Team sitt kontor i dronningens gate(?), mot lade, en 4-5 kvartal, skal den ligge på gateplan omtrent der. Er noen måneder siden sist jeg var der, men det skal stemme. Bergen har en også, på torgallmenningen.

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...