aespN Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hei. Jeg har nettopp flytta all maskinvar fra ett kabinett til et annet kabinett, og når jeg nå starter pcen, så er det hele tiden litt skurr i lyden. Det kommer også en irriterende lyd når jeg åpner eller lukker et vindu. Om noen her vet hva det kan være, så hadde det vært flott.
numnon Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Om ting går litt tregere enn normalt er jeg ganske så sikker på at d er harddisken, prøv å hør om lyden kommerifra den.. er d en liten tikke lyd som kommer ifra den kan den ta kveld katti som helst..
Tordenflesk Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Høres ut som et jordings-problem et sted. Prøv å 'mute' f.eks. line-in, og se om det gjør noe forskjell.
numnon Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 er d ifra høyttalerne så prøv å instalere lyd driver på nytt... sjekk om jordingene til hovedkorte er i orden.. Du kan ha kommet borti og øddelagt en kondensator eller diode som tilhører lydkort..
Orjanp Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 (endret) Prøv å fjern lydinnstillingene i windows. Start -> kontrollpanel -> lyder og lydenheter -> Lydenheter -> lydoppsett -> ingen lyder. Hvis de rare lydene da blir borte, har du et problem med lydkort/høyttalere. EDIT: Der var det kommet endel svar ja. Ørjan... Endret 25. november 2006 av Orjanp
[^..^]Christian Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg har samme problem,, og det hjelper å mute in-line for min del, som Tordenflesk sier. Problemet oppstod da jeg skiftet grafikkort. Bruker onboard lyd. Skulle gjerne hatt en mer "solid" løsning, da en fremdeles hører lyden, men endel lavere......
[^..^]Christian Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 høyreklikk på den lille høytaleren nede til høyre ved siden av klokka og velg åpne volumkontroll (evnt. kontrollpanel / lyd og lydenheter / avansert) velg mute på inline, du må kanskje få den frem ved alternativer/egenskaper... Hvis du har annet lydkort, lyddriver, så må du kanskje på en annen måte, ,men som beskrevet er iallefall default vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå