Den Polse Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hei, driver å leter etter et bra flyspill å sette tennene i. Har joystick, men er blitt litt lei av å fly i BF1942 og BF2. Det jeg er ute etter er et andre verdenskrig spill der man kan virkelig ha noen skikkelige dogfights. Det viktigste er bra gameplay for meg, så det trenger ikke å være av flysimulator typen. Er også ute etter et bra spill med moderne fly, ellers de samme kriteriene og kanskje noe med bombetokter el. Noen som har noen gode forslag?
NitRam Den Gale Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Lock On kunne kanskje vært noe. Ellers har vi jo Xplane som etter min mening er mye bedre en FlightSim...
Lukilock Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Microsoft Fligth Simulator, kanskje?? Sempron
Den Polse Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Lock On må tittes på Det jeg mente var at jeg ikke vil ha et spill av typen der alt skal være så realistisk slik at man f. eks flyr i 20 minutter for å se litt action, om noe i det hele tatt.
GrinderX9 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 IL2 Sturmovik er genialt Det kommer om kort tid en siste samlepakke med alle tilegspakker og oppgraderinger. IL2 1946. Tidenes beste ww2 flysimulator. Selv om det er en simulator er det masser av action. I singel player kan du kjøpre oppdrag hvor det tar 20 min å komme til fienden eller mer, men det finnes spol og timeskipp funksjon så man havner rett i kampens hete. Mulitplayer er også en av seriens virkelig sterkeste side, det finnes muligheter for servere med opp til 120 spillere. Spillet er fremdeles meget populært og det er mange som spiller det. Uansett på døgnet er det ikke noe problem å finne serevere med mer enn 30 spillere. Man har også masse valgmuligheter når det gjelder hvor realistisk du ønsker og spille. Så om du ikke er så glad i de vanskligste simulatorene er det fult mulig å gjøre IL2 så lett som du måtte ønske det. Så om du er ute etter ww2 få tak i IL2, er du ute etter ett spill med moderne fly, så støtter jeg opp under forslaget Lock on. Lykke til med valget.
Penneknekt Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Ifølge Eurogamer, bør du iallfall ikke velge Wings over Europe. Årets rareste anmeldelse finner du her.
Den Polse Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Flott innlegg GrinderX9, akkurat hva jeg er ute etter ser det ut som Og takk for advarselen Penneknekt, festlig anmeldelse ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå