Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan gjøre en jente sjalu?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Har det problemet at en jente jeg kjenner veldig godt, skal hele tiden drive og gjøre meg sjalu. Snakke om andre gutter og hva de gjorde osv. Sist gang jeg var med en annen jente enn henne, ble hun VELDIG nyskjerrig. Har aldri spurt meg om så mye på lenge...

Så, hva kan jeg gjøre? Uten å være med andre jenter. Hva kan jeg si til henne osv.

Kom med noe dere har gjort og ut i fra egne erfaringer :)

Må få henne skikkelig interrisert igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ignorer hun.  Da blir hun desperat etter å få oppmerksomheten din.

7350449[/snapback]

Hva mener du? Late som jeg ikke vet hvem hun er?

Har snakka veldig mye med henne på msn og meldinger+++.

Tror dere det hadde vært lurt å ikke snakke med henne ?

Skal jeg la være å svare på meldinger? Tror hun hadde blitt for lei seg da...

Lenke til kommentar

Er du sikker på at hun vil gjøre deg sjalu? Det kan ikke være f.eks at hun søker anerkjennelse, bekreftelse på at hun er pen eller noe av deg, at hun har dårlig selvtillitt? lol.

 

Men hvis hun gjør deg sjalu, har du rett til å gjøre henne sjalu også. Prøv å få henne sjalu så finner du litt mere ut av det. Hvis hun blir sjalu, så kanskje hun liker deg. :dribble:

 

HOW TO TELL IF A GIRL LIKES YOU:

 

1. They always talk about the different kind of guys they

COULD have.

2. They stare at you with a smile on their face and won't

look away until you do first.

3. They ALWAYS seem to be talking about how nice or cute

you are.

4. They laugh at all your jokes, no matter how stupid they are.

5. They will ask you who you like, continuously.

6. They talk to your friends about you a lot.

7. They always are flirting with every other guy, except you.

8. They always try to make you jealous.

9. They beg you to do everything for them.

10. They always ask you what to do in a bad situation.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Nei er ikke sikker på om det er meningen, men blir helt gal av det ! :ermm:

Det er mest på msn hun gjør det da, og på meldinger. Forteller hva de gjorde og hver minste ting. Tror du ikke det er irriterende? jeg blir jo så sjalu, og hun fortjener å vite hvordan det er. Har gjort det en gang før, og hun var jo helt galen. Spurte om hver minste ting!

Så kom med noen gode forslag, noen som dere har gjort selv!

It`s time for revenge !

Endret av SteelDragon89
Lenke til kommentar
Tror du ikke det er irriterende? jeg blir jo så sjalu, og hun fortjener å vite hvordan det er. Har gjort det en gang før, og hun var jo helt galen.

7350694[/snapback]

Hadde du orka å redigere den siste posten din og fjerne det lange quote-greiene, sånn at man ikke må scrolle en halv mil for å finne neste post. :cool:

 

Det er deilig å være sjalu, da vet man at man har et mål i livet. :love:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Hvis du liker henne så burde du ikke gjøre henne sjalu.. Det gjør ting kanskje værre?

 

..Men noe jeg blir sjalu av er om gutten viser andre jenter veldig mye oppmerksomhet, og overser meg nesten.

 

 

- Om det plager deg at hun prøve rå gjøre deg sjalu, ikke bry deg om det hun sier om de andre guttene.. Hun gir opp til slutt om hun ser at du ikke bryr deg no særlig

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Som nevnt, skal du gjøre henne sjalu eller terge henne ? En enkel måte på dette er å svare på meldinger der hun forteller om andre med, ok, så fint da... Eller bare rett og slett ok. Dette vil fortelle henne at du gir mer eller mindre f. Hvis du virkelig vil fyre, så er det nok å svare med Care. Da de fleste jenter virkelig HATER det når deres forsøk på å gjøre deg sjalu mislykkes.

 

Jeg er ikke så veldig sjalu av meg, så hadde en jente prøvd det trikset på meg, så hadde jeg nok ikke orket å svare i noe annet enn enstavelsessvar, hvis jeg i det hele tatt hadde orket å svare.

Lenke til kommentar
Eller bare fortell hva du føler for henne og si at du ikke vil høre om alt det "spennende" hun forteller.. Om hun ikke respekter det så glem henne..

7354048[/snapback]

Nå har det seg slik at jeg har kjent henne lenge, og er ikke ute etter å krangle. Har en veldig fin tone sammen, men begynner å bli ganske så lei av at hun skal gjøre det. Og det værste av alt, er at blir forferdelig lei meg av det, noe som jeg prøver å ikke bli ! :hrm:

Lenke til kommentar
Eller bare fortell hva du føler for henne og si at du ikke vil høre om alt det "spennende" hun forteller.. Om hun ikke respekter det så glem henne..

7354048[/snapback]

Nå har det seg slik at jeg har kjent henne lenge, og er ikke ute etter å krangle. Har en veldig fin tone sammen, men begynner å bli ganske så lei av at hun skal gjøre det. Og det værste av alt, er at blir forferdelig lei meg av det, noe som jeg prøver å ikke bli ! :hrm:

7354059[/snapback]

Har ikke helt skjønt om du vil prøve deg på henne eller bare være venn, men uansett kan du jo fortelle henne hva du føler om at hun sier det? Trenger ikke bli noen krangel for det.. Hun bør jo respektere deg såpass..

Edit: Synes det kanskje er verre å skulle hevne seg, selv om dette i noen tilfeller vil få bedre resultat..

Endret av lathorv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...