Gå til innhold

Tony Hawk u2 hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sitter fast i Tony Hawk Underground 2, er i Berlin. Hvordan får jeg tak i tap'en? Må jeg inn i kirken ? og opp en stige?

Legger ved et bilde der det er en stige og jesus(?) og over jesus er det enda en stige er dette rett sted?

mvh Anki

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slide på den stigen på gulvet (da får du fart). Hopp så i pipen framfor deg, og gå inn i "Gå-mode" og trykk på klatre-knappen. Der oppe er det en kant du kan gå på, og der finner du tapen, en plass...

Skrevet (endret)

Okey, jeg har det på pc, hvor kan jeg finne det ut? Når en stige er helt ned til bakken er det bare og gå fort til dne og pil framover så går man opp.

mvh anki

Edit: Er det sånn at feks. en får til 7 ting i australia så trenger man bare 5 i berlin?

Endret av anki91
Skrevet
jeg har et spm. til. Hvordna får man tak i disse:?

mvh anki

7350580[/snapback]

Hm, mener å huske at man skal acid-droppe fra de. Det vil si at du skal stå der og droppe ned og lande i quarteren i bunn. Samme knapp som man går av/på brettet på tror jeg da :) Lykke til.

Skrevet
jeg har et spm. til. Hvordna får man tak i disse:?

mvh anki

7350580[/snapback]

Hm, mener å huske at man skal acid-droppe fra de. Det vil si at du skal stå der og droppe ned og lande i quarteren i bunn. Samme knapp som man går av/på brettet på tror jeg da :) Lykke til.

7353892[/snapback]

Takk. Skal teste snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...