Mr.Anki Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hei. Jeg sitter fast i Tony Hawk Underground 2, er i Berlin. Hvordan får jeg tak i tap'en? Må jeg inn i kirken ? og opp en stige? Legger ved et bilde der det er en stige og jesus(?) og over jesus er det enda en stige er dette rett sted? mvh Anki
Landeplagen Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Slide på den stigen på gulvet (da får du fart). Hopp så i pipen framfor deg, og gå inn i "Gå-mode" og trykk på klatre-knappen. Der oppe er det en kant du kan gå på, og der finner du tapen, en plass...
Mr.Anki Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Okey Men hva er klatre-knappen? mvh anki
Landeplagen Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 (endret) R1 eller R2 eller R. Spørs på hvilken konsoll du spiller på. Er ikke sikker på PC... Endret 24. november 2006 av GameMaker
Mr.Anki Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 (endret) Okey, jeg har det på pc, hvor kan jeg finne det ut? Når en stige er helt ned til bakken er det bare og gå fort til dne og pil framover så går man opp. mvh anki Edit: Er det sånn at feks. en får til 7 ting i australia så trenger man bare 5 i berlin? Endret 24. november 2006 av anki91
Mr.Anki Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 jeg har et spm. til. Hvordna får man tak i disse:? mvh anki
VegardSK Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 jeg har et spm. til. Hvordna får man tak i disse:? mvh anki 7350580[/snapback] Hm, mener å huske at man skal acid-droppe fra de. Det vil si at du skal stå der og droppe ned og lande i quarteren i bunn. Samme knapp som man går av/på brettet på tror jeg da Lykke til.
Mr.Anki Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 jeg har et spm. til. Hvordna får man tak i disse:? mvh anki 7350580[/snapback] Hm, mener å huske at man skal acid-droppe fra de. Det vil si at du skal stå der og droppe ned og lande i quarteren i bunn. Samme knapp som man går av/på brettet på tror jeg da Lykke til. 7353892[/snapback] Takk. Skal teste snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå