Gå til innhold

Moseover + Webhotell, Domene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt med html/css på skolen. Et problem jeg har hatt er å få en "moseover" eller hover eller noe sånt til å funke på siden min. Alså ha en botton så skifter når jeg har musen over. Læreren våres klarte ikke å få dette til i css bare i javaskipt.

Et annet spørsmål. Hvor anbefaler dere å kjøpe webhotell og domene. Når jeg skal ha .no bak. Hva er billigst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke .no uten å har en bedrift, men skal du ikke ha .no annbefaler jeg på det varmeste http://www.servage.net ! De er helt fantastiske og gir deg flere hundre GB med ekstra diskspace.

Hva du enn gjør, IKKE GÅ FOR "ONE/B-ONE"!!

Du har kun en FTP account, du har kun en mysql database, du har IKKE unlimited transfer, les avtalen så skjønner du hvorfor ("Hvis domenet har mer enn "normal" bruk av båndbredde vil domenet bli stengt!"). Domenet blir og stengt hvis du legger ut ett filformat som ikke er lov. (MP3, WAW, .ZIP (!) .RAR, osv!) Dvs. du kan ikke hoste ett filbibliotek eller flytte filer mellom to maskiner f.eks.

Servage har flere tusen GB med transfer du kan ha så mange FTP accounter du vil, det samme med MYSQL databaser, du kan bruke den som "bacup" eller hvis du vil ha ett filbibliotek kan du ha det og!

Har hatt de ett år nå, og de er helt fantastiske! :w00t:

Hvis du bestiller bruk kupongen "cust17720" eller "moberg" så får du 2 mnd gratis + 5 gb ekstra plass! :)

/Yaricks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...