Gå til innhold

Mp3-Spiller ødelagt, får ikke igjen på garanti!


Anbefalte innlegg

Min mp3-spiller sluttet å virke etter 7 månder, jeg sendte den inn til leverandøren jeg kjøpte den fra og de sender den tilbake og sier at de ikke kan gjøre noe med det.

 

Takk for ytterligere informasjon.

 

Nå er det slik at produsenten har egne bestemmelser på hvordan reklamasjoner/garantisaker skal ordnes. Om du hadde ventet på svar fra oss, før du hadde sendt spilleren, så hadde jeg kunnet informere om dette.

 

 

 

Creative ønsker at reklamasjoner skal logges på support-siden deres.

 

Her må brukeren svare på spørsmål, som bare brukeren kan svare på.

 

Mao. Er det bedre, og tar kortere tid om du kontakter dem.

 

For å få godkjent en reklamasjon, er produktet nødt til å være fullstendig, dvs. at alt tilbehør skal følge med.

 

Det beste er nok at jeg sender deg spilleren tilbake.

 

Jeg synes at det her er tullprat, ikke jeg som skal ordne opp med det her! Hvordan saksøker jeg dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hvem kjøpte du spilleren av?

Her selv levert inn spillere hos elkjøop og komplett uten og få sånne brev.

 

Kan jeg spøre hvorfor ikke Captain Ødegård kan delta i denne diskusjonen?

7344315[/snapback]

Fordi han har allerede et emne om det her, men han likte ikke svaret han fikk. Nå ser jeg han har laget et nytt emne uten å ta med veeeeldig vesentlig info, for å få støtte hos andre etter jeg prøvde å få banka inn i han svaret han ikke ville ha. Les https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=664940 så ser du hvorfor han ikke likte svaret ^^ Han har nemlig sagt fra seg retigheter ved ikke å levere inn spilleren før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...