Arne Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Hei! Eg har ein undead rogue lvl 12 som eg ikkje har brukt talent points på. Kva meiner de eg skal bruke det på? Det blir mest PvE og grinding og lvling, men det er mogleg at eg vil spele litt PvP, men dette vert svært lite. Eg er med andre ord ute etter noko til berre PvE. Fjott!
DaXoN Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 (endret) Hei! Eg har ein undead rogue lvl 12 som eg ikkje har brukt talent points på. Kva meiner de eg skal bruke det på? Det blir mest PvE og grinding og lvling, men det er mogleg at eg vil spele litt PvP, men dette vert svært lite. Eg er med andre ord ute etter noko til berre PvE. Fjott! 7343337[/snapback] begynn med imp sinister strike og skaff deg nice sword :=) gå full combat først til lvl 40... vis du går full combat med bladeflurry + adrenaline rush og riposte så har du nice pve Grinding build :=) Endret 23. november 2006 av DaXoN
Arne Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Takk, men det forstod eg ingenting av Altså, eg skal starte med å bruke talents på sinister strike? Eg kan ikkje bruke one handed sword, kvifor kan eg ikkje det?
DaXoN Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Takk, men det forstod eg ingenting av Altså, eg skal starte med å bruke talents på sinister strike? Eg kan ikkje bruke one handed sword, kvifor kan eg ikkje det? 7343364[/snapback] ok du er ny ^^ først gå til undercity det er nærmeste får deg. snakke med en vakt og spør etter weponmaster :=) der kan du trene forskjelige våpen og spør om hvor du kan lærer flere våpen. først tar du poeng i sinister strike så den koster mindre Energy det hjelper når du skal spame den kan prøve og poste et oppsett som funker bra og forklare hvordan du skal velge lvl får lvl :=) vis du vil
Arne Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Ja, det hadde vore fint. Men eg har berre 3 talentpoints, så det er vel relativt safe å ta sinister strike?
DaXoN Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 (endret) Ja, det hadde vore fint.Men eg har berre 3 talentpoints, så det er vel relativt safe å ta sinister strike? 7343408[/snapback] ja det må du begynne med i combat treet :=) da kan du bruke sinister strike fortere og gjøre mere skade. sinister strike er veldig viktig får en rogue siden den gjøre Våpen skade + mere skade på lvl 60 kan du lett få opptil 1k sinister strike critts :=) hvilken servere spiller du på? PS: ikke bruk poeng i improved Gouge den er ikke verd det selv om den gir deg lengre gouge så er det sløsing samme med imp backstab er heller ikke verdt det fordi du bruker sverd.. fant du ut av trenere? Endret 23. november 2006 av DaXoN
Arne Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Jepp, jeg fannt ut av det. Bruker no 2 talents på sinister strike.
DaXoN Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jepp, jeg fannt ut av det.Bruker no 2 talents på sinister strike. 7343461[/snapback] hva mere kan du velge i første baren ? jeg husker ikke 100% ta og post de fleste tingene du kan velge så skal jeg se på de
Arne Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Assasination: Improoved Ecvierate, remorseless attacks og malice. Combatt: Improoved gouge, improved sin. strike og lightning reflexes. Sublety: Master of despetion og opporunity. Sikkert mange engelske leifer her...
DaXoN Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Assasination: Improoved Ecvierate, remorseless attacks og malice.Combatt: Improoved gouge, improved sin. strike og lightning reflexes. Sublety: Master of despetion og opporunity. Sikkert mange engelske leifer her... 7343559[/snapback] begynne med 2 i imp sin og så ligthning reflex til du har 3/5 i den da kan du velge neste rekke....
Lycantrophe Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Tull. Imp. Gouge er verdt det. Og skal du world PvPe eller BG PvPe littegran er det fullt utbytte av Gouge. Først slik, til level 14, så setter du inn til 5% hit, som er imba. Etter det tar du 5/5 Deflection, og så Riposte og Dual wield Specialization.. Fortsett i Sword Specialization (for du bruker selvfølgelig sverd) og inn i Blade Flurry og Weapon Experise, selv om den blir nerfet i BC, da det sikkert er lurt å plassere det et annet sted. Så er det en smakssak, her kan man sette i Aggression, Imp Kick (hvis du sloss mot mange castere), endurance eller Lightning Reflexes. Til slutt tar du Adrenaline Rush. Etter dette er det fritt. Asssassination er et fint add-tre, tenk på det, men jeg tror det er lenge til du er 40+, så det kan vente.
DirtyBit Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Full combat frem til 60, så børr du gå enten seal fate eller hemo for pvp ;D
knux Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Beste levle speccen, mener jeg. bruk enten mace eller sword. http://www.wowhead.com/?talent=ihe0oxZG0Ez0Vzxcoh
DeeTee Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 (endret) Du mener det er beste levle speccen? hva skal med med master of desception når man levler? Når man levler skal man jo bare knalle på å gjøre mest damage. http://www.wowhead.com/?talent=wGxboxZMhEz0Vzxfo imo murder gir mer dps per talentpoint enn ruthlessness, remorseless attacks kan være fint når man grinder - men best for daggerrogues som opener.. Men ingen levler med dagger uansett. Gauge, hvem trenger gauge til levling - ting skal dø. Setter heller i weaponexpertise så man slipper glancing attacks om man slår på mobs med høyere level. Endret 24. november 2006 av DeeTee
Namek Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Ikke diss meg fordi jeg lvla med daggers:P (ja jeg var nub)
DaXoN Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Ikke diss meg fordi jeg lvla med daggers:P(ja jeg var nub) 7348611[/snapback] jeg gjorde også det til lvl 40-50+ og nei jeg var ikke nub men likte daggers på den tiden :=) og drepte ting ganske greit får det om
Alekz88 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Gå for Deetee sin ja trenger ikke Master of Deception med mindre du skal PvP'e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå