Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med ping!


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en pc i august, denne: http://www.dinside.no/php/art.php?id=30871...on=tekniskedata

 

Den har innebygd trådløst nettverkskort. Alt fungerte bra i starten, men siden kanskje 3 uker siden har jeg begynt å få høy ping når jeg skal spille spill, typ WC3. Dette er utrolig frustrerende. Først tenkte jeg det kanskje var pga linja hjemme, men det er det ikke. Jeg var nemlig på skolen i dag og spilte ved siden av en kamerat på nettet. Begge vi to brukte ta nettverkskabel (altså ikke bare det trådløse det er noe rart med), og han lagget ikke, mens jeg lagget veldig (ca 500ping). Selv om vi altså sitter rett ved siden av hverandre og ingen av oss hostet gamet.

 

Er det noen som har noe peiling på hvorfor det ser ut som pc'en min får dårligere forbindelse, og hva jeg kan gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reinstaller nettverksdriverne!

7346211[/snapback]

Skal prøve det

 

helt sikker på at ingen av dere laster ned eller laster opp da? :D  kjenner mange som har brent seg på det at de har lastet ned så glemmer de å slå av porgrammet når de er ferdig å laste ned så når de er ferdig laster de opp med en hastighet som tar hele linja.. :cool:

7346235[/snapback]

 

Det er mulig det er problemet her hjemme. Men uansett så skal jeg jo ikke få dårligere forbindelse enn kameraten min når vi begge sitter på samme sted uten at noen av oss laster ned..

 

Sjekk for spyware, malware, virus etc.

 

Dette lyder mistenkelig som et eller annet som stjeler ressurser.

7346244[/snapback]

 

Har kjørt spybot og norton og diverse andre, så tror ikke det er noe såntnoe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...