Knutgrus Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 (endret) Aner ikke hvor jeg skulle poste slikt spørsmål, så jeg prøver her. Oslo-Trondheim Tur-retur. Billigere å ta bil fremfor å fly på bestilling... Men det tar kanskje 2-3 timer lengre (med reise til flyplass, vent på flyplass ++) Bare lurte lissom. Tog er uaktuelt. Da skal jeg ha betalt for å sitte på. Edit: Glemmte helt spørsmålet: Hvor mye går de hoppe-på billetene for? Så å si uten bagasje... Endret 23. november 2006 av Knutgrus
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Kostet ikke mer enn 3-400kr med Norwegian når jeg sjekket, tror hoppepåtur ikke ville vært særlig billigere.
oOF Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Du har også nattbussen, men den anbefales *ikke*. Man får ikke sove der! Skal du ha billigbilletter mot helgene er det vanskleig å få tak i noen...
Abnegation Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Man får ikke sove der! Hvorfor ikke? 7347043[/snapback] På grunn av høfflighetsgrunnede årsaker er det blitt ansatt folk som konstant skal prikke i deg hver gang du sovner for å spørre om du sover godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå