ostov Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 heisann! Spiller mafia for tida. Spiller aldri på pc, men dette må prøves. Kult spill, men jeg blir så lei av at jeg driter meg å må begynne på nytt å gjøre sånn kjedelig greier om og om igjen. Finnes det noe form for "gamesaver" jeg kan laste ned?
Bear^ Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Spiller aldri på pc Spørsmål og svar - PC Dette er delen for diskusjon for spørsmål rundt PC spill. Tror det er bedre om du får denne flytta
-sparks- Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 morsomt ostov: skjerp deg, slike gutter vil ikke norge ha. skal du få skills må du øve
ostov Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 haha. Spiller det på pc altså. Poenge er at jeg aldri spiller pc, bortsett fra nå. Men finnes det?
-sparks- Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 det er to steder folk vanligvis blir stuck i mafia: bilracet eller det oppdraget på havna. hvis det er noe du ikke finner så kan du jo altids sjekke opp en walktrough. men hvis problemet bare er att du blir eid av AI i firefights så er det bare å prøve igjen
ostov Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 det er to steder folk vanligvis blir stuck i mafia: bilracet eller det oppdraget på havna. hvis det er noe du ikke finner så kan du jo altids sjekke opp en walktrough. men hvis problemet bare er att du blir eid av AI i firefights så er det bare å prøve igjen 7347442[/snapback] Er nok den siste der ja. har nettop begynt å spille. Det som skjedde var at jeg fikk drept hele gjengen på motellet og greier, men når jeg skulle inn i bilen så satt jeg meg inn galt og jeg skjønte ingen ting. Så må jeg begynne helt på nytt. Det var litt kjipt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå