Gå til innhold

Total War: Hvordan låse opp alle nasjoner i M2TW?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har vunnet i dag som England , men etter at jeg har victory campaign fikk jeg ikke andre nasjoner ?? må jeg vinne på alle nasjoner som begynnelsen ? kan noen hjelpe meg ?? :(

Endret av ttt
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Merkelig, eg kan velge blant alle etter at eg vant med England (short campaign).

7339872[/snapback]

kanskje du tykker på at du ikke fortseter campaign . fordi jeg trykket på fortset campaig ?? men hva skal jeg gjøre ellers ??

Endret av sattar
Skrevet (endret)

Nei men nå har jeg fått alle sammen vet ikke hva som skjedd først men Takk for hjelpen venner . Tusen TAKK :cool::dribble:

Endret av sattar
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet

I og med at trådstartar ikkje viser interesse for å endre emnetittelen, blir tråden stengt. Då det kan vere andre som kan ha nytte av tråden, men kanskje ikkje finn tråden som følgje av dårleg emnetittel, endrar eg emnetittelen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...