jacoP Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jeg har kanskje tenkt til å begynne med WoW igjen når BC lanseres? Da skal jeg spille på warlocken min... Jeg kommer ikke til å ha så veldig mye tid til å spille, og kommer derfor til å grinde en del fremfor å ta instance... Hva er best når det gjelder grinding? Demonygly med felguard? eller Affliction?
DirtyBit Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 skal tro at felguard vil være konge å grinde med , for den _SVIR_
holst84 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 få med deg en random healer så kjører du affliction. Det eier. Bare finne en plass med høy respawn rate og løp rundt i ring og dot^^
Frostax Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Utvilsomt demon som er "farme" speccen.. men blir fort lei syntes jeg.. Morsommere å gjøre litt skade 5/5/41 ftw
Qizaa Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg tror jeg vil gå affliction med locken min..Den er bare level 46 da.. men har hørt at det er det beste å grinde med rett meg hvis jeg tar feil her
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Kommer til å holde meg til Affliction. Har en kompis med en ToL-druid og godt med +healing, antar vi tar en del løpe-rundt-i-ring-og-dotte-alt-og-hot-heale-runder.
John Keats Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Seed of Corruption ftw? http://www.youtube.com/watch?v=6XCxmn7VpVg
anders-j Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 (endret) Vil du drepe fort - Affliction eller destruction.. Vil du drepe og overleve det meste - Demonology... er lvl 41 og er soul link specced.. ikke noe problem å være i BG heller edit: har vært affliction specced før, må si at det var veldig knall Send voidwalker - dot dot dot dot - se på/drain life Endret 20. desember 2006 av anders-j
smy Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 (endret) nest alt på demon treet er/blir nerf så vet ikke jeg Endret 20. desember 2006 av lordsmygen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå