Gå til innhold

rykte som cheater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta en eller annen gjenstand som ikke er fult så har å bank løs på lillebror, helt til du får han til å si til alle venna dine osv. at du ikke cheata. Hvis han fortsetter å si det, så finner du en enda hardere gjenstand :p

 

Automatic Kalashnikov 47 er møkkavåpen, heller M4A1!

(stava vel 47en litt feil, er jo russisk billigvåpen uansett).

 

Ja le av dem og kall den nubs, da høres du sikkert ikke ut som en dust og CS nerd. Kall dem tullinger vettu ;)

7352810[/snapback]

 

Du har ikke aim med andre ord??

(tenker på ak47)

7356638[/snapback]

 

Står en fyr 6 meter ifra deg, så rekker du ikke å sikte i hue. Da må man spraye fra hue regionen ned til magen. Siden jeg stormer skjer dette ganske ofte, noe som flere her tydeligvis ikke gjør.

 

BTW: Den gangen jeg var i klan, så spilte jeg vel i en meget god en(på den tiden, 2 måneder etter release). Siden kom jeg i en litt dårligere en, som var SVEITSISK! .....Eller så var det østerisk. Her kom min skoletysk ganske godt med, og siden jeg bare kunne skoletysk og hele mic systemet til klanen var herpa, så dreit flere i det. Vi spilte mot en av de beste klanene i sveits *stolt*

(vi tapte ALLE kampene da :p)

Det var tider, vi satt med 5.1 høytaker sett og lo av tullingene med headsett som ikke fikk lyd nok til å riste huset.

Han ene(en på det andre laget som vi spilte mot) hadde kjent navn i CSS verden, husker ikke helt hva det var da :S

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...