Gå til innhold

rykte som cheater


Anbefalte innlegg

hey

har i det siste begynt å bli bedre i cs, har nå clan med venner fra skolen og mens vi spilte begynte anklager å strømme inn. jeg hadde flaks og traff to stykk i hodet med ett awp skudd og da gikk folk berserk på ventrilo! (det treffet var deilig) "aimbot! aimbot!!" ropte de. neste runde hadde jeg flaks og traff en kis som var kjempe langt unna med et skudd fra min kjære AC-47 midt mellom øya. de ble helt ville og nå er jeg stemplet som en "fordømrade cheater" :ermm: . Det ble ikke bedre av at min lillebror sa dette på ventrilo: "jeg hat et sånt kult lilla sikte, jeg. Jeg treffer nesten alle i hodet uannsett hvor jeg sikter""jeg kan også se gjennom vegger så det er enkelt å finne fiender, og jeg kan springe og hoppe sikkelig langt". så han sa til vennene mine at jeg hadde fullt av cheats...

 

jeg hater cheaters og ville aldri cheate, men det skjønner ikke clan folket. så.. hva skal jeg gjøre for å bli kvitt dette stemplet som en cheater?

 

trenger sårt hjelp :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en eller annen gjenstand som ikke er fult så har å bank løs på lillebror, helt til du får han til å si til alle venna dine osv. at du ikke cheata. Hvis han fortsetter å si det, så finner du en enda hardere gjenstand :p

 

Automatic Kalashnikov 47 er møkkavåpen, heller M4A1!

(stava vel 47en litt feil, er jo russisk billigvåpen uansett).

 

Ja le av dem og kall den nubs, da høres du sikkert ikke ut som en dust og CS nerd. Kall dem tullinger vettu ;)

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Ta en eller annen gjenstand som ikke er fult så har å bank løs på lillebror, helt til du får han til å si til alle venna dine osv. at du ikke cheata. Hvis han fortsetter å si det, så finner du en enda hardere gjenstand :p

 

Automatic Kalashnikov 47 er møkkavåpen, heller M4A1!

(stava vel 47en litt feil, er jo russisk billigvåpen uansett).

 

Ja le av dem og kall den nubs, da høres du sikkert ikke ut som en dust og CS nerd. Kall dem tullinger vettu ;)

7352810[/snapback]

 

Du har ikke aim med andre ord??

(tenker på ak47)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...