Gå til innhold

Northq 500w og Geforce 7800GS *løst*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Kjøpte meg denne kombinasjon igår. 500watt for å få litt bedre effekt og i tillegg så hadde den PCI-E strøm kontakt noe jeg manglet på min gamle PSU.

Tok ikke så veldig lang tid før skjermkortet klokket seg ned og ga ett varsel om dette på grunn av dårlig med strøm. Skulle ikke denne være bra nok?

Utstyr:

P4 3.4

3 HD'er

Dvd brenner

6 USB enheter, deriblant lydkort

7 vifter i Thermaltake Xaser III kabinett (lys ikke koblet til)

1 PCI skjermkort

1 PCI trådløst nettverkskort.

Endret av Jan-Inge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har nok strøm......! men nvidias siste drivere har vært litt kranglete med dette noen ganger, desverre..hos meg forsvant problemet etter å ha installert de siste driverne :) lykke til

Skrevet
du har nok strøm......! men nvidias siste drivere har vært litt kranglete med dette noen ganger, desverre..hos meg forsvant problemet etter å ha installert de siste driverne :) lykke til

7342265[/snapback]

Takk for svar! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

3 uker gammel tråd, men tenkte jeg skulle dra den opp igjen med litt mer informasjon.

Den Northq PSU'en holdt nemlig ikke. Kjøpte en Hiper Type-R 580 watt og den kjørte 3Dmark som den skulle uten noe tull. :thumbup:

Skrevet

Haha, ikveld kom meldingen om redusert hastighet på kortet igjen pga for lite strøm. Jeg fatter ikke at det er mulig med Hiper Type-R 580 watter! :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...