Jan-Inge Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Hei Kjøpte meg denne kombinasjon igår. 500watt for å få litt bedre effekt og i tillegg så hadde den PCI-E strøm kontakt noe jeg manglet på min gamle PSU. Tok ikke så veldig lang tid før skjermkortet klokket seg ned og ga ett varsel om dette på grunn av dårlig med strøm. Skulle ikke denne være bra nok? Utstyr: P4 3.4 3 HD'er Dvd brenner 6 USB enheter, deriblant lydkort 7 vifter i Thermaltake Xaser III kabinett (lys ikke koblet til) 1 PCI skjermkort 1 PCI trådløst nettverkskort. Endret 14. desember 2006 av Jan-Inge
Jan-Inge Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 Etter oppstart igår kunne jeg igjen sette opp hastigheten på 2D med programvaren. Var stabil hele kvelden. Rare greier.
roberts83 Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 du har nok strøm......! men nvidias siste drivere har vært litt kranglete med dette noen ganger, desverre..hos meg forsvant problemet etter å ha installert de siste driverne lykke til
Jan-Inge Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 du har nok strøm......! men nvidias siste drivere har vært litt kranglete med dette noen ganger, desverre..hos meg forsvant problemet etter å ha installert de siste driverne lykke til 7342265[/snapback] Takk for svar!
Jan-Inge Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 3 uker gammel tråd, men tenkte jeg skulle dra den opp igjen med litt mer informasjon. Den Northq PSU'en holdt nemlig ikke. Kjøpte en Hiper Type-R 580 watt og den kjørte 3Dmark som den skulle uten noe tull.
Jan-Inge Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Haha, ikveld kom meldingen om redusert hastighet på kortet igjen pga for lite strøm. Jeg fatter ikke at det er mulig med Hiper Type-R 580 watter!
Jan-Inge Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Løsning: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=681493&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå