amerry Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 ...hvordan gjør man det? Trykker man ctrl + noe annet, sant? husker ikke.... Hvor finner man bildene etterpå?
Demantios Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 print screen heter knappen etterpå kan du gå i paint - rediger-lim inn
amerry Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Tror ikke jeg har noen sånn knapp? hvor sitter den på tastaturet?
Demantios Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 til venstre for scroll lock, over insert
Ronny73 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Min heter prtscr , og den er plassert vedsiden av insert på mitt logitech tastatur.
Mit Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Printscreen for hele bildet Alt + Printscreen for ''merket'' vindu Knappen min sitter ved siden av Scroll Lock
amerry Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 ok, fant den. men skal jeg trykke fn også? for jeg kommer bare til startsiden når jeg trykker på den.... det står home, og med prt sc i en liten firkant?
amerry Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Printscreen for hele bildetAlt + Printscreen for ''merket'' vindu Knappen min sitter ved siden av Scroll Lock 7335674[/snapback] når jeg trykker alt + print screen går den bare til startsiden..
Mit Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 ok, fant den. men skal jeg trykke fn også? for jeg kommer bare til startsiden når jeg trykker på den.... det står home, og med prt sc i en liten firkant? 7335679[/snapback] Da må du finne på noe, prøv forskjellige kombinasjoner sammen med den knappen. Bare og prøve seg fram. hva er fn?
amerry Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 ok, fant den. men skal jeg trykke fn også? for jeg kommer bare til startsiden når jeg trykker på den.... det står home, og med prt sc i en liten firkant? 7335679[/snapback] Da må du finne på noe, prøv forskjellige kombinasjoner sammen med den knappen. Bare og prøve seg fram. hva er fn? 7335727[/snapback] Fn er den knappen på tastaturet til bærbare pcen som lar deg f eks styre volumet ved å trykke den ned samtidig med f6 eller en annen
vargaz Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) du kan også prøve alt f4 .. tror den kombinasjonen kan fungere til noe godt... evnt ? Endret 22. november 2006 av vargaz
Axl91 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 print screen heter knappen etterpå kan du gå i paint - rediger-lim inn 7335632[/snapback] Jeg gjør det ogsp slik. Men dette funker ikke om du for.eks. spiller wow(noe jeg gjorde før) skal ta flere bilder. Da må du gå dut og inn i pain Ctrl+ v og så lagre:S noen som vet en rakere løsning.. for når jeg trykker "print screen" kanppen lagres det også men kan ikke åpnes, det er en feil med filen Axl F
Axl91 Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 du kan også prøve alt f4 .. tror den kombinasjonen kan fungere til noe godt... evnt ? 7335757[/snapback] eller F10 hvis du spiler CS Axl F
Mit Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 print screen heter knappen etterpå kan du gå i paint - rediger-lim inn 7335632[/snapback] Jeg gjør det ogsp slik. Men dette funker ikke om du for.eks. spiller wow(noe jeg gjorde før) skal ta flere bilder. Da må du gå dut og inn i pain Ctrl+ v og så lagre:S noen som vet en rakere løsning.. for når jeg trykker "print screen" kanppen lagres det også men kan ikke åpnes, det er en feil med filen Axl F 7357957[/snapback] Du skal ta screenshots fra spill? isåfall kan du feks. bruke et program som heter Fraps, da kan du hamre løs på knappen og ta så mange bilder du vil uten og gå ut av spillet, bildene lagres så i en mappe et eller annet sted. Du kan også ta opp filmklipp
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå