Gå til innhold

Riders On The Storm - Grim Batol - Rekrutterer!


Anbefalte innlegg

Grunnet et par sluttende medlemmer (som begge var raidende warriors) skal Riders on The Storm rekruttere et par nye warriors.

 

Hvem er vi?

 

- Alliance PvE-guild på Grim Batol (PvP)

- Vi er en av de få guildene på GB som har eksistert siden releasedate i europa.

- Vi er et skandinavisk guild, hovedsakelig norsk, så all prat i chat og på ventrilo foregår på norsk.

- Vi er et "casual" guild. Det betyr ikke at vi er slappe, men at vi kun har 3 faste raiddager i uken, siden medlemmene våre har jobb/skole/liv ved siden av WoW ^^

- De få dagene vi raider, raider vi skikkelig, med nok av pots og motivasjon. :)

- Vi har elendig humor. :D Det er hovedsakelig en lett og humoristisk stemning på Ventrilo når vi raider. :love:

- Medlemmene våre er stort sett 18år+ for å opprettholde spillegleden og modenheten i guildet, ved å slippe 13åringene som klikker i gchat/quitter raidet/ol. hvis vi wiper ol.

- Siden de fleste er over 18, har vi IRL guildfester med jevne mellomrom. :)

- Ja, guildnavnet er stavet riktig.. :D (basert på The Doors - Riders on the Storm)

 

Progress:

 

- Molten Core: Farm, åpnet for alt-chars. Tas på dager utenom de vanlige raidetidene våre.

- Blackwing Lair: Farm, åpnet for alt-chars. Tas på dager utenom de vanlige raidetidene våre. Stort sett på mandager.

- AQ40: Farm til og med Twin Emperors. Tas på Onsdager.

- Naxxramas: Spiderwing cleared, Noth the plaguebringer down, Instructor Razuvious (eller noe) down. Attempting Patchwerk atm. Tas på Torsdager og Søndager.

- Onyxia/ZG/AQ20: Farm. Tas når folk føler for det :)

- Attempting Bellygrubb, 26% phase 2 :tease: (ja, jeg nevnte vi hadde dårlig humor)

 

Krav:

- Warrior lvl60

- Kan specces om til guildets beste (vi leiter hovedsakelig etter off-tanks nå)

- Har bra nok tank-gear for å overleve naxxramas (Tier1/Tier2)

- Kan raide Onsdager 17 -> 22-23, Torsdager 17 -> 21 (avslutter tidlig siden de fleste i guildet ser på Prison Break :p) og Søndager 16 -> 22-23.

- Har ventrilo installert, ikke noe krav om mic, så lenge du kan høre på.

- Har kunnskap om en warriors rolle i end-game-raiding. :) (ja, du kan gå dps, men bare når du ikke tanker ^^)

- Har mulighet til å ta med de grunnleggende consumables for warriors i raids. (Flask of the Titans blir betalt av guildbanken)

- Er 18 år eller eldre.. :)

- Veit at WoW ikke er alt her i verden. :)

 

----------

 

Høres dette interesant ut, kan du legge inn en søknad på http://forum.rots.no .

NB: Grim Batol er åpen for migration, så cross-server-applications blir vurdert på lik linje som server-applications. :)

 

http://www.rots.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har dere 18 års aldersgrense pga IRL fester? Uansett så synes jeg 18 års grense i guilds er BS. Om en person er moden eller ikke ser du som regel på application, folk over 18 år er overrated når det kommer til modenhet.

 

les! :)

 

- Medlemmene våre er stort sett 18år+ for å opprettholde spillegleden og modenheten i guildet, ved å slippe 13åringene som klikker i gchat/quitter raidet/ol. hvis vi wiper ol.

7335347[/snapback]

 

Vi har akkurat det samme i vår guild.. synes det er like greit å ha 18år aldersgrense..

Gjennomsnitts alderen i guilden vårres er 27år, tror vi har 3 stk under 18 tho.. men de oppfører seg voksent, så da er det greit..

Lenke til kommentar
Har dere 18 års aldersgrense pga IRL fester? Uansett så synes jeg 18 års grense i guilds er BS. Om en person er moden eller ikke ser du som regel på application, folk over 18 år er overrated når det kommer til modenhet.

7335445[/snapback]

Det er derfor det står at medlemmene våre er stort sett over 18.. Vi har noen under 18, så lenge de kan oppføre seg. Mange under 18 er modne og veit å ta et spill som dette med en klype salt, men etter erfaring, er flesteparten ganske så umodne. :)

Derfor har vi som regel 18 år som grense på inntak. :)

Lenke til kommentar
Har dere 18 års aldersgrense pga IRL fester? Uansett så synes jeg 18 års grense i guilds er BS. Om en person er moden eller ikke ser du som regel på application, folk over 18 år er overrated når det kommer til modenhet.

7335445[/snapback]

Det er derfor det står at medlemmene våre er stort sett over 18.. Vi har noen under 18, så lenge de kan oppføre seg. Mange under 18 er modne og veit å ta et spill som dette med en klype salt, men etter erfaring, er flesteparten ganske så umodne. :)

Derfor har vi som regel 18 år som grense på inntak. :)

7335570[/snapback]

Hmm, utrolig nok er det ikke slik på min server :p. Ingen av de store raid guildsa som har 18 års aldersgrense, eneste de er avhengig av er at folka oppfører seg modent å kan spille på alle raids.

 

Litt ot: En paladin i guilden min som er 31 år, han har den mest barnslige oppførselen ever. Hadde en diskusjon om feral druids med han, han mente at de var helt crap å ubrukelige, mens jeg mente det stikk motsatte. Diskusjonen endte opp med drapstrussel mot meg. GG maturity :p Heldigvis quitta han guilden å migrerte nå nylig for at vi inviterte en han ikke likte.

 

PS: Lykke til med rekrutteringen. ;)

Lenke til kommentar
Tja, GB er erklært som "offisiell" norsk server. Og dette er et norsk forum. Hadde vært kult å joine rot's men jeg er bare en tier2 druid. bearform?

7340622[/snapback]

Bear Form tanking i Naxx skulle jeg likt å sett :w00t: Neida, veit at dette er ett norsk forum, men det er fortsatt begrensa hvor mye norske GB warrior alliance un-guilda vil-joine-rots-folk her, hvis du skjønner hva jeg mener :) Skal tippe på at ikke engang 1 % av alle norske som spiller WoW er aktiv på WoW forumet på HW. Ikke at det nødvendigvis ikke er mye for det da :p

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
btw: vi har et par sinnsykt deilige chicks i guilden!

7337123[/snapback]

 

 

Du komenterte ikke det med chicks.

Ur making me angry boogie, and u would not like me when I'm angry!

7337199[/snapback]

 

Jeg kan kommentere!

Nei vi har desverre ikke ett par deilige chicks i guildet :(

 

EDIT: Mye hawte gutter though:D

Endret av holst84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...