Gå til innhold

klokke C2D system: hk, cpu og ram


Anbefalte innlegg

Jeg er i samme situasjon - skal kjøpe et C2D - system som jeg muligens tenkte å klokke litt om det viser seg nødvendig, men grunnet manglende kompetanse på nøyaktig hvilken hardware som bør velges, har jeg valgt å outsource akkurat den delen til DigitalImpuls her i Oslo. Ja, jeg vet at det sikkert koster et par-tre lapper men såpass synes jeg gutta skal ha for ekspertisen sin og tiden de bruker. Samt at man kan ta med seg hele boksen tilbake til butikken og si "denne virker ikke, U fix please?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de ringte fra jobb i dag og ga meg en 100% overtids vakt i dag, så tenkte jeg at dette gir jo rom for handling, så jeg ringte netshop rett etter..... :D

 

 

det ble till slutt:

 

ASUS p5b

 

corsair 800mhz , fikk beskjed om at OCZ skulle ikke blandes med asus kort siden det var store sammarbeids problemer.........

 

E6600 pga at jeg fikk den overtids vakta, så selv om jeg kanskje ikke har bruk for den så valgte jeg den :innocent:

 

kjøler ble den feteste som finnes. thermalright 120 ultra ett eller anna. skulle egentlig ha ninja grunnet at den var beregna som passiv kjøler, så kunne jeg kjøre passivt på idle ihvertfall.... men den hadde de ikke inne så det ble thermalrigt.

 

 

takker for hjelp fra alle :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...