Speik Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 hei! Hvordan er egentlig NWN2 i forhold til 1'ern? For jeg elsket NWN men har enda ikke kjøpt meg 2'eren. Hvis oppfølgeren er like bra som det orginale spillet skal jeg kjøpe det med en gang. Er det noen som har begge spillene og kan sammenligne dem?
Blib Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hva er du interresert i da, singleplayer eller multiplayer? Som SP-spill er NWN2 flere titalls ganger bedre enn 1ern. Utvidelsespakkene til 1ern er derimot ganske mange ganger bedre enn NWN2 igjen tho. MP har jeg ikke testet på noen av spillene enda.
Camper_killer Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 NWN 2 har sine fordeler ved at det bygger mer opp på ekte spilling(Bg og planescape), mens NWN tar for seg litt chipper stil som at man kan svinge våpna som fjær. Historien er like god i begge, men sammenlagt vil jeg si NWN 2 er best. *Venter på BG 3
Speik Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Vel takk, da kjøper jeg NWN2 ved første anledning
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 (endret) NWN2 har en haug med performance-problemer som kan fikses lett, så ikke mist motet med en gang du kommer borti no sånt! spillet er for underholdende til at du bør kaste det fra deg i vrede eller lignende Endret 21. november 2006 av Slettet+214asdf125
Scullyy Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 I 1'rn syntes jeg at plate armorene var tett stygge. Ved belte området så de ut som ballet kjole!
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 I 1'rn syntes jeg at plate armorene var tett stygge. Ved belte området så de ut som ballet kjole! 7332255[/snapback] =NWN2 er best
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 likte faktisk storyen litt bedre og. Obsidian har en tendens til å få figurer til å virke mer interessante og sånt. Som i Kotor2 der du begynte å lure på om slemmingen virkelig var så slem osv!
SirGalrim Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Det avhenger av singleplayer eller multiplayer. Singleplayer med hovedmodulen er fantastisk mye bedre enn alle de offsielle modulene til NWN1. Multiplayer er foreløpig dårligere enn i NWN1, da det er tekniske problem og mindre støtte for det enn forgjengeren. Og det er selvsagt langere moduler intill videre og de tar mangfoldige MB. (=Utfordring med PW). Dog er det nok ikke noe mindre teknisk støtte enn når først NWN1 kom ut, så dette kan bli patchet opp i NWN2 også.
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Kan vel ha noe med at NWN2 er rimelig nytt ja
EyesMan Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jeg har ikke spilt NWN1 mye, men alle sier jo at original-historien og det at du bare kan ha med deg en "hjelper" er dårlig. Nå finnes det masse moduler til NWN1 som skal fungere meget bra. Spesiellt i multiplayer. Ang, NWN2 så spiller jeg det fortiden og jeg liker det! Masse underholdning og god story gjør at du lett kan bli hekta. Men spillet har også en del irritable "bugs" og kan ofte virke forutsigbart. Mange av disse "bugsa" blir fiksa opp med patcher. Foreløpig er det slippet to patcher og den siste 1.03v blir slippet antagelig neste uke. Jeg regner med at det i fremtiden vil bli like mange gratis moduler tilgjengelig på nettet og tillegspakker, og du har også her muligheten til å lage dine egen moduler, som i NWN1. PS: Til deg som venter på BG3.... Du må nok belage deg på å vente lengeeeee. Alle planer for en oppfølger til ganske det beste RPG spillet noensinne er desverre skrinlagt intill videre. Større sjangs på at det blir laget tilleggspakker til NWN2 eller en helt ny serie innen DnD sjangeren. Men uansett vil dette komme ifra Atari og bare Atari da de har sikret seg rettighetene til å lage allt av interaktivt spill fra Dungeons and Dragons frem til 2015!
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 PS: Til deg som venter på BG3.... Du må nok belage deg på å vente lengeeeee. Alle planer for en oppfølger til ganske det beste RPG spillet noensinne er desverre skrinlagt intill videre. Større sjangs på at det blir laget tilleggspakker til NWN2 eller en helt ny serie innen DnD sjangeren. Men uansett vil dette komme ifra Atari og bare Atari da de har sikret seg rettighetene til å lage allt av interaktivt spill fra Dungeons and Dragons frem til 2015! 7335857[/snapback] Kan vel kalle det "BG3", på samme måte som Titan Quest for mange er "Diablo 3". Det er jo ingen garanti for at BG3 blir en verdig oppfølger om det engang kommer. Forøvrig er jo mange av folka som laga BG2 ansvarlig for NWN2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå