Gå til innhold

Nwn2 - exit map virker ikke


Anbefalte innlegg

Eg får en encounter etter hulene.

Og kommer til mountain pass, men får ikke forlate kartet. World map transistion (exit) virker bare ikke :thumbdown:

 

Har lett over allt etter andre veier, men er bare 1 exit .

Etter å drept allt som drepes kan, og er bare en npc eg kan snakke med, Casavir.

Har prøvd å si allt som er mulig å si til han...enste eg får influence failure på

"whats iyou're consern whit NW?

-can you tell mw about this"

 

Ellers er det 3 andre der Katrina og 2 mercs, men kan ikke ha en samtale med dem.

 

Har versjon V 1.02.809 (nyeste)

 

siden eg brukte quick save der, så er neste saven min laaaaaaangt tilbake i tid :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, har du ikke en autosave fra når du forlot der du dro fra når du fikk encounteret?

 

Dette var en bug i 1.00-1.02 der hvis du ikke hadde valgt din hovedfigur når kampen mot orkene ble ferdig så kom du ikke videre. 1.02 skulle ha fikset det, og siden du ser Paladorken og Katrina har du kommet forbi cutscene som den bugget på da.

Endret av ØysteinT
Lenke til kommentar

Er et sted til litt senere det det samme kan skje:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du skal renske et hus for assasins så kommer du over noen som summoner en Blade golem i kjelleren. Hvis du ikke har valgt din hovedkarakter når du løper inn i rommet og trigger cut scenen så kan det bugge der og. Men som sagt, 1.02 skulle ha fikset det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...