Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal på hytta de neste to dagene, så jeg blir nok desverre ikke å se de to neste kveldene/nettene :blush:

Lakus: Jeg så han brukern der, og tenkte "hva i s...?". Alle som har sett mottoet mitt på LIVE skjønner hva jeg mener. Det har jeg hatt lenge før den profilen ble laga! Bare så synd at jeg ikke har copyright :!:

Endret av anolop
Skrevet
Jeg og Lord Nuker er klare for litt gaming i kveld, for første gang på lenge  :thumbup:

Regner med at alle andre er klare også?  ;)

Yeeeeees!

Anolop! Nei! Nei! [i Peter Griffin sin talemåte]

Skrevet

hei gutta, hva er linken til NM i Gears igjen? Har utrolig lyst til og dra ned til Oslo og se på finalen den 27. April.. Men dama har bursdag samme dag... Men jeg vil være der og se på samtidig! Aahh jeg hater sånne valg :ermm::cry::dontgetit:

Skrevet

Mulig jeg tar turen inn til hovedstaden jeg også. Hadde vært gøy å se på TC bli knust. :)

Men er det gratis? Blir det no slags billett opplegg? Noen som vet?

Skrevet
Mulig jeg tar turen inn til hovedstaden jeg også. Hadde vært gøy å se på TC bli knust. :)

8366184[/snapback]

Bli med meg da!

Skrevet

8366184[/snapback]

Da blir det nok bomtur :whistle:

Skrevet

Der gikk SaintedThomas 2 ut! Skal lage "SaintedThomas 3" nå, hvis jeg får det til, har litt problemer nå, hvis det ikke går, må jeg gå tilbake til SaintedThomas, og bruke penger på nytt kort(Hvor mye koster det egentlig?) :/

Skrevet
Koster 500 kroner hvis du kjøper over live, og 700 i butikken (Spaceworld som jeg var dum nok til å kjøpe fra :hrm: )..

Koster 549 på Elkjøp :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...