T-Bear91 Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 (endret) hei jeg får ikke til å få frem gamercardet (xbox360) mitt i signaturen min på acme-games. jeg så hvordan man kunne gjøre det på xbox.com men jeg får det ikke til. her er koden som skal få frem gamercardet mitt i signaturen min: <iframe src="http://gamercard.xbox.com/PackedMicrobe.card" scrolling="no" frameBorder="0" height="140" width="204"></iframe> kan noen se hva feilen er? Takker og bukker for alle svar Endret 20. november 2006 av BloodSpiller
Torrevieja Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 hvorfor spør du ikke på forumet der hvor du skal ha signaturen din a ? Hvor de bruker gamercard i signaturen ?
T-Bear91 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 de bruker gamercard i signaturene der... det er bare 2 på forumet der som har en 360.... men jeg vil gjerne lære hvordan man gjør det
KongRudi Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 (endret) de bruker gamercard i signaturene der... det er bare 2 på forumet der som har en 360.... men jeg vil gjerne lære hvordan man gjør det 7325127[/snapback] Det der er html-kode. Vanligvis tillater ikke slike forum html-kode i signaturene, <iframe>-kommandoen kan også være slått av, da den kan gjøre forumet enklere å hacke, da du kan laste inn hvilket som helst javascript o.l. på siden som kanskje kan skaffe seg tilgang til brukerinformasjon.. Men i noen tilfeller kan du også slå på html-kode i tillegg til BB-code brukerprofilen din mener jeg å huske, kommer ann på hvilken versjon av UBB-boards de kjører. :-/ Du får prøve å lete etter html-kode i settingene der, hvis andre har gamercard. Endret 20. november 2006 av KongRudi
T-Bear91 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 (endret) btw fant ut av det www.mygamercard.net den lager mange typer koder til deg automatisk ;D edit: moderator kan nå stenge denne topicen Endret 21. november 2006 av BloodSpiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå