Gå til innhold

Problemer med winamp og spill lyd :S


Bakkem

Anbefalte innlegg

Hei! Pleier ofte å høre på litt lav musikk i bakgrunnen når jeg spiller spill(spørs hvilket spill jeg spiller da). Men idag skjedde det noe rart. Når jeg f.eks. tar helt ned lyden i winamp, går også lyden i spillene (prøvd med vampire bloodlines, suffering ties that bind og fear) helt ned. Så hvis jeg vil spille bloodlines med lav musikk (20) i bakgrunnen, vil også spillets volum gå ned! Innpå spillet står det fortsatt at lyden er fult på, men lyden er uansett like lav som den er i winamp :S Noen som vet hva som er feil?

-Takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe så enkelt som at du justerer volumet via tastaturet eller en fjernkontroll? Da vil i så fall all lyd dempes samtidig.

 

(hvis du justerer den røde volumkontrollen, skjer det jeg snakker om)

post-73595-1164219860_thumb.jpg

 

Hvis du justerer volumet til Winamp og spillene du spiller separat, har jeg ingen idé om hva det kan være.

Lenke til kommentar

Sjekk plugin-instillingene til winamp om du sette den til å ikke synkronisere med windows sin volumkontroll.

 

Jeg kan skru av hardware accelleration (directsound plugin) for å kunne justere winamps volum uavhengig av andre programmer/spill.

 

Edit: Ser ut som jeg kanskje kun trenger å velge Directsound i stedet for Waveout. :p

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...