Gå til innhold

PC suite finner ikke min Nokia 5500


hosthus

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en Nokia 5500, installert siste versjon av PC suite og trykker "koble meg til" i programmet. Velger kabeltilkobling og kobler så til telefonen. Windows finner den, og sier fra om dette, men PC suite finner den ikke!

Jeg har valgt PC suite modus når jeg kobler til telefonen, og har også merket av kabeltilkobling under "tilkoblinger" i PC suite.

Jeg har også prøvd å avinstalere PC suite, for så å installere det igjen, og jeg har skrudd mobilen av og på mens den står tilkoblet, men ingenting virker..

 

Hva gjør jeg galt? (Veldig glad for gode svar!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt meg en Nokia 5500, installert siste versjon av PC suite og trykker "koble meg til" i programmet. Velger kabeltilkobling og kobler så til telefonen. Windows finner den, og sier fra om dette, men PC suite finner den ikke!

Jeg har valgt PC suite modus når jeg kobler til telefonen, og har også merket av kabeltilkobling under "tilkoblinger" i PC suite.

Jeg har også prøvd å avinstalere PC suite, for så å installere det igjen, og jeg har skrudd mobilen av og på mens den står tilkoblet, men ingenting virker..

 

Hva gjør jeg galt? (Veldig glad for gode svar!)

7324743[/snapback]

Har hatt problemer av og til npr jeg har kabelen i mobilen før PCSuite ber meg om det. Prøv å bruke guiden, og vent med å koble til du får beskjed om det. Bruk siste versjon av PCSuite.

 

Vet ikke om det hjelper, men det hjalp meg :)

Lenke til kommentar

av og til npr jeg har kabelen i mobilen før PCSuite ber meg om det. Prøv å bruke guiden, og vent med å koble til du får beskjed om det. Bruk siste versjon av PCSuite.

 

Vet ikke om det hjelper, men det hjalp meg :)

7324996[/snapback]

 

 

-.------------

 

Godt forslag, men det hjalp desverre ikke...

 

Det er ikke mulig å trykke på "neste" når jeg setter i kabelen..

 

Andre som har peiling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...