Gå til innhold

Noen spørsmål ang. Alterac Valley

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Twinken min er nå exhalted AB/WSG, og da er det på tide å grinde en ny char til exhalted i AV, om jeg klarer det før patch. (Har allerede gjort det med en mage og en druid for leeeeenge siden, før "nye" AV).

Lurer på et par ting i den forbindelse.

Har det noe å si hvor i AV man forholder seg med tanke på rep? (Uten om 1 rep pr kill). Med andre ord, kan jeg leeche og være en helt annen plass og grinde xp på f.eks rams mens de andre tar seg av selve "kampen"? :p (Finnes jo ikke PvP i AV lengre og siden jeg bare er lvl51 er det ikke mye jeg får gjort mot lvl61 eliter uansett). Kunne selvsagt levla opp til 60 og vært litt mer nyttig i fighten, men kommer garantert ikke til å nå begge deler på mindre enn to uker.

Andre tips til å reppe opp så fort som mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Eneste er å få honor killet for å få 1 rep per person, ellers får du rep for å destroye towers overall osv.

Hold deg nærme kampen, i en god av får du lett 250 honor kills som er 250 rep noe som hjelper ekstremt.

Skrevet
Hei,

Twinken min er nå exhalted AB/WSG, og da er det på tide å grinde en ny char til exhalted i AV, om jeg klarer det før patch. (Har allerede gjort det med en mage og en druid for leeeeenge siden, før "nye" AV).

Har det noe å si hvor i AV man forholder seg med tanke på rep? (Uten om 1 rep pr kill). Med andre ord, kan jeg leeche og være en helt annen plass og grinde xp på f.eks rams mens de andre tar seg av selve "kampen"? :p (Finnes jo ikke PvP i AV lengre og siden jeg bare er lvl51 er det ikke mye jeg får gjort mot lvl61 eliter uansett). Kunne selvsagt levla opp til 60 og vært litt mer nyttig i fighten, men kommer garantert ikke til å nå begge deler på mindre enn to uker.

7321944[/snapback]

kom det i kamp og deng alt du ser;) loot loot og deliver det droper VELDIG mye loot fra aliance nå ^^ eller horde vis du er det

Skrevet

Ja, men poenget er at det ikke er noe PvP i AV lengre, er jeg med "mølja" blir det maks 10-20 HK's pr match, alle løper jo bare rett forbi hverandre nå. (Savner de gamle 10-15 timers matchene tbh :love:) AV er blitt en ny PvE-del av spillet, første mann til å generalen vinner opplegg, derfor tenkte jeg at jeg likesågodt kunne farme litt XP der inne og slå to fluer i en smekk om jeg ikke mister så mye rep av det.

Skrevet
Ja, men poenget er at det ikke er noe PvP i AV lengre, er jeg med "mølja" blir det maks 10-20 HK's pr match, alle løper jo bare rett forbi hverandre nå. (Savner de gamle 10-15 timers matchene tbh :love:) AV er blitt en ny PvE-del av spillet, første mann til å generalen vinner opplegg, derfor tenkte jeg at jeg likesågodt kunne farme litt XP der inne og slå to fluer i en smekk om jeg ikke mister så mye rep av det.

7321989[/snapback]

ikke gjør det folk Hater det :p

det som er tingen er at du får Rep får og drepe Vaktene / generalene og mye Rep får og vinne :=) derfor er det best og vinne fort

Skrevet (endret)

Og for all del ta, og gjør alle questa du får. Både inne i AV og utenfor inngangen.

AV er klart den letteste å nå Exh. i av de tre BG'ene vi har i dag.

Quest, grind og ha tv'n nært. Kos deg! :thumbup:

Edit: Leif.

Endret av Folcom
Skrevet
Og for all del ta, og gjør alle questa du får. Både inne i AV og utenfor inngangen.

AV er klart den letteste å nå Exh. i av de tre BG'ene vi har i dag.

Quest, grind og ha tv'n nært. Kos deg!  :thumbup:

Edit: Leif.

7322009[/snapback]

vent til er AV week da blir du fort Exh på noen timer ...

Skrevet (endret)

Som sagt, har gjort dette to ganger før, men begge gangene som 60. Første som skjer om jeg blir spotta av en paladin der inne er jo selvsagt at de følger meg over hele map'et for at de endelig skal kunne "eie" noen 1vs1, på grunn av min lave level. xD

BTW, vil anslå win/lossrate er på ca 50/50 i min battlegroup, hvor lenge vil det ta meg sånn ca? Er 3000/6000 nå, og kan vel spille ca 5-10 timer AV hver dag (må jo raide litt med main og :whistle:) I det hele tatt vits å prøve før patchen?

AV-weekend ja, det er vel nå til helga afaik. :) Passer bra.

Endret av PoleCat
Skrevet
Hei,

7321944[/snapback]

du sier "klaer ikke begge deler på under to uker", vil det da si at det er under 2 uker til den nye patchen kommer? :dribble:

Skrevet (endret)

Det beste er hvis man vinner ofte og det aller viktigste er FORT. Så vidt jeg husker får man noe sånt som 350 rep bare av å drepe han mainbossen, og altså da 100 for å levere marks og ekstra 125 for Captain Galvanger/Balinda. Var ikke lenge siden alliance vant alt av AV's på min battlegroup på ca 15 minutter hver gang, fikk rundt 2400 rep i timen.

Endret av BadBeer
Skrevet
Hei,

7321944[/snapback]

du sier "klaer ikke begge deler på under to uker", vil det da si at det er under 2 uker til den nye patchen kommer? :dribble:

7322189[/snapback]

nope. Blizzard har ikke sagt et pip og vil ikke gjøre det før tidligst dagen før den kommer.

Skrevet

det nye systemet i Av er at du kun får rep og honor for folk du er på threatlisten til når de dauvver. det skulle teoretisk sett være mulig å løpe rundt og bandasjere, buffe og heale aoe klasser som hunters, warlocks og mage'r og tjene grovt med rep på det. hvis du selv kan fyre løs litt aoe så er jo det flott. baksiden med denne taktikken er at du må holde deg selv å live så det gjelder å være diskre so to speak ;)

alternativ to er jo bare å bli lvl 60 også få rep'en da. skulle ikke ta for lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...