phantasm345 Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Jeg lurte på om CS 1.6 er med i Counter Strike: Anthology. Hvis ikke, hvilke andre måter er det å skaffe 1.6 på? Jeg er btw ny, dere trenger ikke å flame meg til sydpolen om det er noe jeg har gjort galt. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Jeg lurte på om CS 1.6 er med i Counter Strike: Anthology. Hvis ikke, hvilke andre måter er det å skaffe 1.6 på? Jeg er btw ny, dere trenger ikke å flame meg til sydpolen om det er noe jeg har gjort galt. 7317424[/snapback] Ja du får med 1.6. Har Counter Strike: Anthology her selv. Velkommen til forumet BTW Lenke til kommentar
phantasm345 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Tusen takk, nå vet jeg iallefall hva jeg ønsker meg til jul! Endret 19. november 2006 av phantasm345 Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 CS 1.6 kan du få ved å kjøpe Half-Life( Ikke Half-Life 2!) Half-Life koster vel 50-100,- ? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 CS 1.6 kan du få ved å kjøpe Half-Life( Ikke Half-Life 2!) Half-Life koster vel 50-100,- ? 7317626[/snapback] Tviler på det gitt. Jeg kjøpte HL, og det var ikke med 1.6 på den. Men det var Anthology, så er ikke sikker på hvordan det er med forskjellige utgaver/pakker. Men CS Anthology koster jo heller ikke noe mer enn 100kr så det lønner seg vel å kjøpe den da for å være sikker. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Jeg lurte på om CS 1.6 er med i Counter Strike: Anthology. Hvis ikke, hvilke andre måter er det å skaffe 1.6 på? Jeg er btw ny, dere trenger ikke å flame meg til sydpolen om det er noe jeg har gjort galt. 7317424[/snapback] Når jeg kjøpte det stod det på pakningen at jeg fikk med: Counter strike orginal, Condition Zero + Condition Zero Deleted Scenes. men når jeg aktiverte koden fikk jeg også Day of Defeat, Ricochet og Deathmach Classic(lignende Unreal tournament) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 CS 1.6 kan du få ved å kjøpe Half-Life( Ikke Half-Life 2!) Half-Life koster vel 50-100,- ? 7317626[/snapback] Tviler på det gitt. Jeg kjøpte HL, og det var ikke med 1.6 på den. Men det var Anthology, så er ikke sikker på hvordan det er med forskjellige utgaver/pakker. Men CS Anthology koster jo heller ikke noe mer enn 100kr så det lønner seg vel å kjøpe den da for å være sikker. 7317637[/snapback] Du må laste ned ett tool som gjør om keyen din til en valid cs 1.6 key. Dette er LOVLIG. Mange som hadde cs 1.6 lenge før cz kom ut vet du, og de gjorde det på den måten. Det er lovlig...Husker det hadde noe med konvertering fra det gamle systemet(WON?) til Steam å gjøre. Lenke til kommentar
phantasm345 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 CSA koster 119 på DVDhuset.no! Fin pris på en julegave Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Når jeg kjøpte det stod det på pakningen at jeg fikk med: Counter strike orginal, Condition Zero + Condition Zero Deleted Scenes. men når jeg aktiverte koden fikk jeg også Day of Defeat, Ricochet og Deathmach Classic(lignende Unreal tournament) 7317662[/snapback] Deleted scenes? :/ Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Når jeg kjøpte det stod det på pakningen at jeg fikk med: Counter strike orginal, Condition Zero + Condition Zero Deleted Scenes. men når jeg aktiverte koden fikk jeg også Day of Defeat, Ricochet og Deathmach Classic(lignende Unreal tournament) 7317662[/snapback] Deleted scenes? :/ 7318299[/snapback] Er det nokk? Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Det jeg egentlig vil vite er hva deleted scenes går ut på, men det fant jeg ut ved hjelp fra google nå nettopp så... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Kjøper du Half Life kan du laste ned CS gratis på steam. Altså last ned Steam > kjøp HL over steam til 65 kr > last ned CS gratis via steam > SPILL! Lenke til kommentar
torttib Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Går det ikke an å leste ned 1.6 gratis via steam når du kjøper HL2 også? Rimelig sikker på at jeg gjorde det... Lenke til kommentar
azap Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 har kjøpt Counter Strike: Anthology, men fikk bare cs: source da.. hvordan får jeg cs.1.6? Lenke til kommentar
RealNumero1 Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Ehh er du sikker? Jeg har selv CS Anthology og da får du med CS 1.6 ikke Counter Strike: Source.. Hvis det er sånn som du sier så ta deg en tur innom www.steampowered.com og bestil det der. Da slipper du CZ models.. Det koster rundt 60kr.. Enjoy! Lenke til kommentar
lifeh8tr Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 skal du ha CS:source så må du vell ha half life 2 som basis, selv kjøpte jeg collectors edition av Half Life 2 skikkelig kos spill, men også så kan jeg si at viss du noen gang sitter å tenker på å kjøpe en liten blå eske som det står Half Life Generation, så må jeg si det er ingen vits, det er bare det samme spillet fra 4 forsjellige vinkler.. + Counter Strike 1,0 ikke bra, men oppossing force var litt greit da! Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 -Half Life 1 er ikke i produksjon lengre. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 -Half Life 1 er ikke i produksjon lengre. 7487333[/snapback] Jo, det er det. Du får kjøpt Half Life 1 på Spaceworld her i Lillestrøm iværtfall. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Okey, skulle kjøpe Half Life 1 til fetteren min i julegave men de sa det ikke var i produksjon lengre^^ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 prøv og let etter pakken half-Life generation da vet jeg at du ikke blir skuffet da for du ikke bare cs 1.6 men og BLueshift vanlig half-life og opposing force som gjør at du ikke blir skuffet ! itilleg koster den pakken maks 200 til 300 kroner og ale spillene og prisbelønte! Mvh Campin Carl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå