Gå til innhold

Counter Strike: Anthology - spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på om CS 1.6 er med i Counter Strike: Anthology.

 

Hvis ikke, hvilke andre måter er det å skaffe 1.6 på?

 

Jeg er btw ny, dere trenger ikke å flame meg til sydpolen om det er noe jeg har gjort galt. ;)

7317424[/snapback]

 

Ja du får med 1.6. Har Counter Strike: Anthology her selv.

 

Velkommen til forumet BTW ;)

Lenke til kommentar
CS 1.6 kan du få ved å kjøpe Half-Life( Ikke Half-Life 2!)

 

Half-Life koster vel 50-100,- ?

7317626[/snapback]

 

Tviler på det gitt. Jeg kjøpte HL, og det var ikke med 1.6 på den. Men det var Anthology, så er ikke sikker på hvordan det er med forskjellige utgaver/pakker. Men CS Anthology koster jo heller ikke noe mer enn 100kr så det lønner seg vel å kjøpe den da for å være sikker.

Lenke til kommentar
Jeg lurte på om CS 1.6 er med i Counter Strike: Anthology.

 

Hvis ikke, hvilke andre måter er det å skaffe 1.6 på?

 

Jeg er btw ny, dere trenger ikke å flame meg til sydpolen om det er noe jeg har gjort galt. ;)

7317424[/snapback]

 

 

Når jeg kjøpte det stod det på pakningen at jeg fikk med: Counter strike orginal, Condition Zero + Condition Zero Deleted Scenes. men når jeg aktiverte koden fikk jeg også Day of Defeat, Ricochet og Deathmach Classic(lignende Unreal tournament)

Lenke til kommentar
CS 1.6 kan du få ved å kjøpe Half-Life( Ikke Half-Life 2!)

 

Half-Life koster vel 50-100,- ?

7317626[/snapback]

 

Tviler på det gitt. Jeg kjøpte HL, og det var ikke med 1.6 på den. Men det var Anthology, så er ikke sikker på hvordan det er med forskjellige utgaver/pakker. Men CS Anthology koster jo heller ikke noe mer enn 100kr så det lønner seg vel å kjøpe den da for å være sikker.

7317637[/snapback]

Du må laste ned ett tool som gjør om keyen din til en valid cs 1.6 key. Dette er LOVLIG. Mange som hadde cs 1.6 lenge før cz kom ut vet du, og de gjorde det på den måten. Det er lovlig...Husker det hadde noe med konvertering fra det gamle systemet(WON?) til Steam å gjøre.

Lenke til kommentar
Når jeg kjøpte det stod det på pakningen at jeg fikk med: Counter strike orginal, Condition Zero + Condition Zero Deleted Scenes. men når jeg aktiverte koden fikk jeg også Day of Defeat,  Ricochet og Deathmach Classic(lignende Unreal tournament)

7317662[/snapback]

 

 

Deleted scenes? :/

7318299[/snapback]

 

Er det nokk?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

skal du ha CS:source så må du vell ha half life 2 som basis, selv kjøpte jeg collectors edition av Half Life 2 skikkelig kos spill, men også så kan jeg si at viss du noen gang sitter å tenker på å kjøpe en liten blå eske som det står Half Life Generation, så må jeg si det er ingen vits, det er bare det samme spillet fra 4 forsjellige vinkler.. + Counter Strike 1,0 ikke bra, men oppossing force var litt greit da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...