Almadora Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hei! Jeg så i SO5 at ;P hadde skrevet en shutdown kode som var slik: ##Fjernet av admin## Jeg har lyst til å sende en slik kode til en (u)venn av meg via msn. Slik at når man runner programmet blir PC'en skrudd av og filen legger seg i oppstartsmappa hans... Han har plaget meg noe jævlig på skolen en stund og jeg vil ta igjen... Da kommer han til å lide veldig fordi han er avhengig av WoW (World of Warcraft) Så er det noen som har/kan lage en slik kode? Bare steng denne tråden hvis det er imot retningslinjene eller nettikette... Det var alt
Patz Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Vel, hvis du ønsker å gjøre det så er vel det enkleste å lage batch-fila med koden som du har, og leggge det i et self extracting rar-arkiv som extracter til oppstartsmappa.
Aalton Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Dette er en helt unødvendig tråd imo, du spør om hvordan du skrive en form for virus, eller et program som ikke gjør noe godt mot vedkommende, det er ikke bare teit og dustete, men også uansvarlig å gjøre slikt.
Anbefalte innlegg