Gå til innhold

Hvordan virker Xbox Connect?


CickNave

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-14 12:16, skrev twarr:

Hei!


Ja, du må ha en modchip og evolution-x for å bruke xbox connect.. Det er det som er vitsen i det! Visst du kjøper xbox live, må du kjøpe
orginale
spill, menst med xbox connect, kan du bruke brente spill.. Det er et alternativ for xbox live for å si det sånn..


 

Dette er helt TOTALT FEIL!!!! Du trenger ingen modchip, og har ingenting å gjøre med mulighet for å spille brente spill.

 

Xbox Connect er et lite program som du laster ned på PC'en din. Så kobler du Xboxen din til enten PC'ens andre nettverkskort eller en Gateway/Router/Hub. Vips så tror Xboxen at du er koblet i SYSTEMLINK, når du åpner programmet, og ønsker å delta i et spill. Løsningen fungerer ok, men krever at du har enorm båndbredde, særlig upload. Dette fordi Systemlink er laget for Lan og ikke internett.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvordan jeg bruker X-Box Connect via Nextgentel bredbånd? pc'en min finner xboxen, men når jeg skal koble meg til et spill så tryner det.

 

Aner at jeg må inn i ruteren min og åpne ting, evt. NAT'e adressen til x-boxen ut på nettet.

 

Noen som har en oppskrift? Jeg har en Netopia router (standard NGT)

 

Tsar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...