Gå til innhold

Hvordan virker Xbox Connect?

CickNave

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, du må ha en modchip og evolution-x for å bruke xbox connect.. Det er det som er vitsen i det! Visst du kjøper xbox live, må du kjøpe orginale spill, menst med xbox connect, kan du bruke brente spill.. Det er et alternativ for xbox live for å si det sånn..

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-14 12:16, skrev twarr:

Hei!

Ja, du må ha en modchip og evolution-x for å bruke xbox connect.. Det er det som er vitsen i det! Visst du kjøper xbox live, må du kjøpe
orginale
spill, menst med xbox connect, kan du bruke brente spill.. Det er et alternativ for xbox live for å si det sånn..

Dette er helt TOTALT FEIL!!!! Du trenger ingen modchip, og har ingenting å gjøre med mulighet for å spille brente spill.

Xbox Connect er et lite program som du laster ned på PC'en din. Så kobler du Xboxen din til enten PC'ens andre nettverkskort eller en Gateway/Router/Hub. Vips så tror Xboxen at du er koblet i SYSTEMLINK, når du åpner programmet, og ønsker å delta i et spill. Løsningen fungerer ok, men krever at du har enorm båndbredde, særlig upload. Dette fordi Systemlink er laget for Lan og ikke internett.

Skrevet

Kan noen forklare meg hvordan jeg bruker X-Box Connect via Nextgentel bredbånd? pc'en min finner xboxen, men når jeg skal koble meg til et spill så tryner det.

Aner at jeg må inn i ruteren min og åpne ting, evt. NAT'e adressen til x-boxen ut på nettet.

Noen som har en oppskrift? Jeg har en Netopia router (standard NGT)

Tsar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...