MKej Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hei Jeg trenger et nytt mail program, bruker til vanlig opera sin innbygde mail system men synes den blir for dårlig. Er det noen har et mail program og anbefale bør helst være gratis og må funke med gmail konto Setter pris på alle svar
H.M.Kongen Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Mozill thunderbird?vet ikke med gmail men den funker fint hvertfall.
wil Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Måtte selv bytte ut Outlook pga at jeg bytta OfficePakke. Jeg var aldri helt sikker på om hva jeg skulle velge da Norton ikke støtta skanning av mailer når man brukte Thunderbird, men jeg bytta ut Norton med PC-Cillin og installerte OpenOffice Thunderbird, og det fungerte helt fortreffelig. Så bruk den du. Programmer som IncrediMail Eudora (Eller hvordan det skrives) og de andre programmene er så bloat, det er bare Thunderbird som virkelig duger.
Fruktkake Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg bruker Thunderbird sammen med Gmail og det fungerer utmerket, Nod32 er kompitabel med Thunderbird og forresten.
MKej Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Funkerte utmerket det sto en fin guide på gmails hjemmesiden hvordan man får gmail i thunderbird. Takk for sinnsykt rask svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå