Gå til innhold

Priser på A3 utskrifter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vi printer a3 på Kodak Royal papir for 139,-

7311577[/snapback]

Nå tror jeg han snakker om A3 utskrift fra en vanlig printer, og ikke fra en kjemibasert løsning. Papir og blekk genererer langt større kostnader enn A3 i en kjemibasert løsning, men neppe i nærheten av 139 kroner uansett.

 

Vi lager ikke A3 der jeg jobber, men A4 koster 39 på samme type papir. Skulle det vært printet på vanlig måte, med en vanlig printer, hadde kostnadene blitt så store at 39 ikke hadde lønt seg.

Lenke til kommentar

hmm, han snakker vel kanskje om blekk utskrifter ja, men han fikk da en pris på en a3 utskrift som han ba om, han skrev da ikke noe om hvilken måte det skulle printes på :p

 

Om 139,- pr bilde er dyrt eller ikke vet jeg faktisk ikke, da det er få andre i mitt nærområde som tilbyr det, men de fleste kunder reagerer med å si på en måte eller annen at "det var mye billigere enn de hadde forventet" så regner med at det er rimelig, og han kan sikkert ta mer for sitt a3 bilde.

Lenke til kommentar
Om 139,- pr bilde er dyrt eller ikke vet jeg faktisk ikke, da det er få andre i mitt nærområde som tilbyr det, men de fleste kunder reagerer med å si på en måte eller annen at "det var mye billigere enn de hadde forventet" så regner med at det er rimelig, og han kan sikkert ta mer for sitt a3 bilde.

7312650[/snapback]

Tror neppe man finner noe mye billigere enn 139 for A3 ja, men en kjemibasert løsning er jo bedre kvalitetsmessig og holdbarhetsmessig enn de fleste blekkbaserte løsninger, så prisen bør ikke presses for langt opp. Forøvrig har jo ikke trådstarter svart på hva slags utskrifter det er enda heller... kanskje det er vanlig tekst på vanlig papir han tenker på?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hvordan kan man regne ut den faktiske kostnaden med blekkskriver og utskrift?

 

Har selv en Canon i9950 A3 skriver og jeg er også usikker på hva jeg skal ta i betaling for ting som blir printet ut.

 

Jeg ser for meg en snittpris uavhengi av papirtype og uavhengi av hva som blir printet ut.

Lenke til kommentar
Hvordan kan man regne ut den faktiske kostnaden med blekkskriver og utskrift?

 

Har selv en Canon i9950 A3 skriver og jeg er også usikker på hva jeg skal ta i betaling for ting som blir printet ut.

 

Jeg ser for meg en snittpris uavhengi av papirtype og uavhengi av hva som blir printet ut.

7656112[/snapback]

 

Kjøp nye patroner og masse ark, skriv ut til det blir tomt å se kostpris i snitt pr ark.. litt dyr måte kanskje, men du kan kanskje prøve å bytte alle patroner neste gang å telle antall utskrifter frem til neste gang du bytter..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...