Gå til innhold

De som spiller på Grim Batol, post her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HeiHEi. Ja jeg har lyst i dm nokkengang for å få cruel barb. JEg vil sette pris på om noen vil være med. <3Cruel barb<3. grim batol er serveren

Du må poste race og lvl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HeiHEi. Ja jeg har lyst i dm nokkengang for å få cruel barb. JEg vil sette pris på om noen vil være med. <3Cruel barb<3. grim batol er serveren

Du må poste race og lvl.

7309839[/snapback]

Omg er du en av de som spør meg hver JÆVLA gang jeg logger på: "canu hlep me in dm plz". ARGH jeg har allerede full ignore list på sånne som deg, vær så snill skaff deg en group på din egen level! :mad:

Skrevet
Hvorfor ikke spørre i lfg chat?

7309851[/snapback]

For 10% gidder å de er lvl 17-21!

7309926[/snapback]

Hahaha, Deadmines er jo laget for de som er level 17-21, hva er problemet?

Skrevet
Hvorfor ikke spørre i lfg chat?

7309851[/snapback]

For 10% gidder å de er lvl 17-21!

7309926[/snapback]

Bra, da har du jo gruppe da.

Skrevet

Man må som regel være tålmodig og vente litt før du finner et party, eller får fullt party.

Uansett hvor du står innenfor level-rangen

Skrevet (endret)

Jeg er på Grim Batol men hjelper ikke i DM.

Edit:(Og forresten Cruel Barb er ikke så bra på level 26, du har jo snart/allerede bedre grønn.)

Kan ikke noen stenge denne for upassende emnetittel, den har jo nesten ingenting emd tema å gjøre :)

Endret av Grabby
Skrevet

jeg blir ikke irritert på de folka som spørr "can u help me in dm?" hvis jeg er i westfall... blir irritert på de som svarer "OMG NOOB your *****Sensur*****" tilbake . og de som bare åpner trade i if i sier "gief money plx"

litt ot men. men for deg er det ikke xp fra trash mobs i dm. skaff sfk group, eller stockades. kansje BFD også. bruk lfg. det er mere xp i "ordenlige" groups enn i 60 boost.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...