ukjentbruker Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=31502 Sjekk den ut.. Dette synest jeg var et trist syn.
Thorsen Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Japp trist på den måten at han nesten ikke klarer å pøse ut mer skade. Skulle tro dw fikk mye mer å si. En skikkelig geared rogue gjør allrede i dag mer dmg. Og husk: Shamans får lite muligheter til å redusere threath. Og selv om kanskje dual weilding shamans får en dps økning i tbc så mister vi som ikke kommer til å ta dette talentet mye dmg i og med at rockbiter/ winfury weapon blir kraftig nerfet. Egentlig forståelig tenk å ha 2x rockbiter det er over 1k Ap bare fra weapon buffs
Cannabiskopen Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) Japp trist på den måten at han nesten ikke klarer å pøse ut mer skade. Skulle tro dw fikk mye mer å si. En skikkelig geared rogue gjør allrede i dag mer dmg. Og husk: Shamans får lite muligheter til å redusere threath. Og selv om kanskje dual weilding shamans får en dps økning i tbc så mister vi som ikke kommer til å ta dette talentet mye dmg i og med at rockbiter/ winfury weapon blir kraftig nerfet. Egentlig forståelig tenk å ha 2x rockbiter det er over 1k Ap bare fra weapon buffs 7309010[/snapback] Du tror vel virkelig ikke at en rogue med BWL/ AQ40 og vanlig exalted med alle PvP factions gear klarer å drepe så fort? D.v.s at roguen ikke har noe bedre dagger combo enn Perditions/Dragonfang Blade, eller noe bedre combo enn AQR/ Chromaticly Tempered Sword O.o Dessuten kan den shamanen heale seg hvis det trengs, virker som det tar ganske lang tid før han går ut av mana. EDIT: Ser ut til at han bare bruker rundt 10 % av manaen hans på hver mob. Endret 18. november 2006 av BadBeer
Thorsen Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) Jo det mener jeg. Ikke bare rogues, warriors også. Har sett warriors som klarer å soloe dragon packs i ST, helt sinnstyk dps. Så ja jeg vil påstå at en rogue som er like epic geared som den shamanen vil klare å pøse ut samme mengde damage. Men det kanskje viktigste i denne sammenligningen er at shamanen ikke vil ha kjangs til å gjøre slik dps i pve. Men ja shaman kommer til å få bedre dps. Og det har jo også vært ønsket mer eller mindre fra alle som spiller shaman. Shamans har pr i dag hatt mer eller mindre bare en mulighet i endgame pve = Healing. Noe som ikke helt stemmer med intensjonen om at en shaman skal være en offansiv hybrid. Og nå som paladins også blir lagt til hos horde / shamans hos aliance så kan de ta over healing jobben til noen av de shamanene som ønsker å gjøre dps. Nå skal det også nevnes at denne shamanen har +11 to hit. Og mobsene er vel lvl 55-59 elites så veldig få av angrepene misser. Endret 18. november 2006 av Thorsen
Zeorsd Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg testen Dual Wield med min shaman i Beta. Har alltid spillt elemental, så gearet mit passa vel ikke så veldig bra til enhancement, men jeg følte likevel damage outputen var ganske ok. Selv fortrekker jeg fortsatt elemental/Resto fordi det funker litt mer allround enn enhancement imo. Tipper nok at vi i hvertfall kommer til å se mange shamans bruke dual wield fram til lvl 70 for ren grinding...
Coaxmetal Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) (..)En skikkelig geared rogue gjør allrede i dag mer dmg. Og husk: Shamans får lite muligheter til å redusere threath. (...) 7309010[/snapback] At du i det hele tatt sammenligner shammie melee med rogue melee, og blir overraska(?) over at sistnevnte gjør mer dps gjør meg litt bekymra med tanke på din spillforståelse. (edit: med forbehold om at du var ironisk) Endret 18. november 2006 av Coaxmetal
PSV Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) Kaller dere det der imba damage? Se en shaman med +600 spelldmg DW 2x Pulse Daggers dere, det sparker... Pulse DaggerBinds when equipped One-Hand Dagger 52 - 98 Arcane Damage Speed 1.30 (57.7 damage per second) Durability 55 / 55 Requires Level 66 Equip: Improves haste rating by 21. Equip: Increases damage done by Arcane spells and effects by up to 23. Ja, Arcane damage.. Og omtrent 100% av spelldmg addet.. Mage vid: http://video.google.co.uk/videoplay?docid=...mage+melee+crit Shaman vid: http://video.google.co.uk/videoplay?docid=...+crusade+shaman Endret 18. november 2006 av Per-Stian
Pug Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Skjønner ikke at OP kaller det der overpowered? O.o Synes han gjorde rimelig lav skade med tanke på gearet han har. Eller egentlig gjorde han akkurat passe damage. Skal vel bare mangle at shammies ikke gjør like mye melee dmg som warriors og rogues.
Thorsen Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 At du i det hele tatt sammenligner shammie melee med rogue melee, og blir overraska(?) over at sistnevnte gjør mer dps gjør meg litt bekymra med tanke på din spillforståelse. (edit: med forbehold om at du var ironisk) 7309908[/snapback] Neida blir ikke overrasket... Det jeg derimot blir overrasket er at en film som spilles litt raskere enn "game time" der en shaman gjør noenlunde ok dps får en gjeng spillere til å skrike OVERPOWERED NERF NERF NERF
brillan Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Overpowered? Hvor? Han på filmen har veldig bra gear, men min blue geared rogue gjør mer damage :/
Thorsen Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Sitat BadBeer Du tror vel virkelig ikke at en rogue med BWL/ AQ40 og vanlig exalted med alle PvP factions gear klarer å drepe så fort?
Grabby Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 det som er overpowered med dualwield er at de kan dw healing weps, ikke damagen, det betyr masse +dmg og healing
PSV Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 det som er overpowered med dualwield er at de kan dw healing weps, ikke damagen, det betyr masse +dmg og healing 7316444[/snapback] Og shit specc?
Zlash Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 det som er overpowered med dualwield er at de kan dw healing weps, ikke damagen, det betyr masse +dmg og healing 7316444[/snapback] De kan da uansett bare bruke et skjold med masse +healing? (Ikke at det er en overflod av slikt utstyr)
M@R7!N Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 QUOTE(Grabby @ 19/11-2006 : 16:55)det som er overpowered med dualwield er at de kan dw healing weps, ikke damagen, det betyr masse +dmg og healing Dummeste jeg har hørt, er så absolutt ikke det som er overpowered med Dual Wield. Vel, egentlig er det ikke noe som er Overpowered med DW. Å specce 35 points eller hva det er for å kunne dualwielde to spelldamage maces er bare totalt bortkastet.. Går glipp av alle talentsa som gjør det i det hele tatt nyttig.
zbegra Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) selv om DW shammy mest sannsynlig aldri vil være med i toppen i PvE (altså konkurrere med warrior/rogue) så er det utrolig irriterende i PvP, greide pokker ikke å slå dem i WSG på PTR, Når begge våpna proccer WF på deg både 2 og 3 ganger på kort tid, blir det en del interrupt og når Earthshocken hans kommer midt inni der...legge seg ned å dø Finner nok ut av dem etterhvert, pvp føltes så annerledes på PTR nå, alle klassene har nye knep, ble til tider forvirra Endret 19. november 2006 av zbegra
Cannabiskopen Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) Overpowered? Hvor? Han på filmen har veldig bra gear, men min blue geared rogue gjør mer damage :/ 7314069[/snapback] Og med min epic rogue har jeg ikke kjans til å drepe Tyrs Hand elites like fort, wow, du mener vel sikkert lvl 70 blues på din lvl 70 rogue på BC PTR? Jeg har alltid ligget på top 2 i damage dealing i instances med min shaman før lvl 60 med 2H. (I lvl 60 må jeg som regel heale i instances). Jeg har alltid konkurert med rogues og mages i damage dealing. Da i vanlige instances hvor folk av og til skaffer seg mat og ikke alltid tyner ut mest mulig damage i alle nano-sekunder. Endret 19. november 2006 av BadBeer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå