Ghaundan Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Greit, idag spilte jeg litt M2:TW og begynte som gamle kjære england. Etter litt slossing her og der ble det endelig tid for min første store siege kamp. Og skrekk og gru hvor dårlig det gikk. Jeg hadde overlegen hær, det eneste jeg måtte passe meg for var "litt" kraftig kavaleri og bestemte meg for å sende billmen inn for å ta muren slik at mine få spydsoldater ikke skulle lide for store tap, det var tross alt de som skulle sloss mot de resterende styrkene, kongen, prinsen og ett familie medlem....jeg kom meg aldri så langt. Mine longbow men satte igang fra start å bombardere noen stakkars highlanders (den eneste virkelige motstanderen på murene) mens jeg satte inn 2 siege towers med billmen. Den ene nådde desverre ikke fram, den andre derimot kom seg velberget til muren og fikk losset av soldatene. Etter det, gikk alt ad undas. Ba jeg dem ta porten stod de dønn iro og ble meiet ned av tårnene, ba jeg dem ta tårnene stod de dønn iro da og. Og når jeg ba de ta noen få archers som stod like ved løpte de ned til kavaleriet nedenfor og ble slaktet. Kan noe fortelle meg hva jeg gjør galt? Eller hvordan det skal gjøres rett for å si det slik. Syns det var bra banalt å miste så mange soldater på noe som skal være så enkelt. Hadde jo aldri slike problemer i R:TW =/
dravisher Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Regner med du har gjort dette rett siden du har spilt Rome, men hvordan forsøkte du å ta tårnene og porten? Tårnene kan ikke tas, de er aktive når fientlige enheter er i nærheten, og inaktive når de fienden er et stykke unna (basert på mine observasjoner). De vil aldri jobbe for deg, jeg har i allfall ikke opplevd noe annet. Porten tas ved å komme seg i nærheten av den virker det som. Man tar da ikke over tårnene/porthuset, man må bare være i nærheten av porten på innsiden. Når du prøvde å ta bueskytterne, var de på et annet mursegment, om du skjønner hva jeg mener? Dvs. at det var et tårn elns. mellom dem og dine billmen? Jeg opplever også at soldatene da gjerne springer ned på bakkenivå først, noe jeg syns er dårlig oppførsel. Bortsett fra det så må jeg si at jeg ikke har opplevd noen av tingene du beskriver.
Ghaundan Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Archerne var på samme segment som mine billmen. Jeg fikk ikke tatt kontroll over porten siden mine 40 billmen nektet blent å løpe bort og slakte de 7 milita soldatene som stod der Og mener å huske at man kan "ta" tårn, slik at de ikke lengre skyter på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå